GLN Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Har hørt eller lest en plass der det ble sagt at ved trådløs overføring vil kvaliteten ikke bli det samme, som via kabel på bildeutskrift. Stemmer dette? Tenkte på å skrive ut via den bærbare pcen som er på trådløs nettverk. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Det høres veldig merkelig ut. Kan ikke skjønne at det kan være noe sannhet i dette. Det eneste jeg kan tenke meg er at om du ikke installerer skriveren riktig får du kanskje ikke opp alle ekstrvalgene ang kvalitet, dpi osv. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg har ingen informasjon direkte til det du spør om, men for meg høres det bare tåpelig ut. Brukes TCP/IP over nettverket til overføringen er det flere lag feilsjekking og omsending av feilaktige eller manglende pakker, og det er akkurat samme protokoll som brukes på fysisk nettverk. Det er også feilsjekking i den trådløse protokollen som vil oppdage feil der. Hadde ikke all data overført over trådløst nettverk kommet frem bit-perfect hadde ikke den standarden vært mye brukelig. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Det er som "John" er inne på ingen grunn til slike tanker med overføring av digitale data. Dataene feilsjekkes i bulk og kommer enten frem i hel eller ubrukelig tilstand. Skjer det noe galt vil dataene bli forespurt sendt på ny, og skulle feilene/problemene vedvare vil hele overføringen bli avbrutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå