Gå til innhold

Problem med wlan på E51

steininho

Anbefalte innlegg

Heisann, kjapt spm ang wlan på Nokia E51.

Har nå fått meg en E51 og har fått den opp å kjøre som den skal, etc.

Sitter nå kun med ett problem og det er at jeg må skrive inn wpa pre-shared key hver gang jeg skal bruke wlan'et hjemme. Jeg har lagt key'en inn i innstillingene under "Access Point", men likevel blir jeg spurt hver gang jeg går via wlan. Når jeg har skrevet inn key'en så fungerer alt helt fint, til neste gang jeg skal koble til internett.

Dette er med nyeste firmware.

Noen som har et tips til hvorfor det er sånn og hva jeg evt. kan gjøre for å slippe å skrive det inn hver gang? Svar belønnes med takk og bukk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du velger sikker "Søk etter wlan" kvar gong du vil koble deg til. Då oppfattar telefonen det slik at du er på ein ny plass.

Ikkje velg "Søk etter wlan", bla deg heller nedover til du kjem til allerede besøkte wlan. Då vil du sikkert finne ein heil mange av ditt wlan der, dette fordi du har søkt etter det mange ganger. Lukke til!

Lenke til kommentar

Hm, føler meg nesten litt tåpelig nå :ohmy:

Det viste seg at jeg hadde lagt til wlanet, men tydeligvis ikke "definert" access point (eller noe slikt) i Connection Manager, dermed var "Søk etter wlan" eneste mulighet når jeg skulle på nett.

Velvel, storfornøyd nå. Fiklet litt og vips, alt fungerer.

Takker og bukker! :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...