Emberley Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Heisann. Var så heldig at jeg blei dratt inn av Tollvesenet i dag når jeg skulle hjem fra en dagstur i Danmark., og for og gjøre en lang historie kort, hadde jeg kjøpt med meg litt for mye av det gode, og det ble forenklete forelegg på alle i bilen. Men her er en liten ting; Først fikk jeg et forelegg på 900,- Både jeg og tolleren som utstedte forelegget skrev under og ble enige om at det var vedtatt og alt det der. Men så, i det han skulle skrive for en kammerat av meg, så han at han hadde skrevet feil på min, og at jeg skulle ha ytterliegere 600 kronasjer i bot. ETTER at det første forelegget var vedtatt. Så jeg prøvde jo og si at "Jaja, synd for deg, vedtatt er vedtatt", liksom, men han truet med anmeldelse, så jeg la den saken bare død der og da. Men nå som jeg har tenkt litt på det i etterkant er jo et vedtatt forelegg et vedtatt forelegg... Eller kan det endres etter at begge parter har vedtatt boten? Takker for alle svar. -Gjennomsnittlig 18-åring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå