DoktorBacon Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 De har tydeligvis veldig sterk is i Central Park, som kan holde på King Kong og greier. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hah ^^ Snakker om store aper, denne filmen hadde en litt touching-moment-slutt. Den hadde vaffal det for 2-3 år siden. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Davids fortvilelse når "moren" setter ham ut i skogen for å forlate ham i A.I. Artifical Intelligence. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Kom på en til.. Todd & Copper! Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Husker fra første gang jeg så titanic, var ung og sårbar. Husker spesielt den ene scenen hvor en mor legger sine barn, før alt virkelig braker løs. Moren vet hva som skjer, barna gjør ikke. Jeg ble bare så satt ut av det den gangen, det var så trist. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 slutten på Armageddon når Bruce Willis ofrer seg >.< Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 ^Spoiler. Ikke sett Ringeren I Notre Dame siden den gikk på kino, men husker jeg satt der, ung og gråtkvalt, da innbyggerne i byen kastet tomater på stakkaren. Lenke til kommentar
Rino_ Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Når Samuel dør i Legends Of The Fall.. og "roadblock'en" på slutten. Det sterkeste jeg noensinne har sett. Vil nevne Revenge Of The Sith også, når Anakin ligger der som et vrak og brenner til, monologen til Obi-Wan før han drar. Men det er vell mer gåsehud/hjertebank følelse.. er ikke gråting. Men det er utentvil en "touching moment" scene. Får samme følelse av begge filmene. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Donnie Darko: The Shawnshank Redemption: http://www.youtube.com/watch?v=ElxGBKi7jMo...feature=related Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Faen da, Rino_. Du spoila Sweeney Todd i går, og Legends Of Fall nå. Why, oh, why? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Faen da, Rino_. Du spoila Sweeney Todd i går, og Legends Of Fall nå. Why, oh, why? Vel, mulig det lønner seg å bruke hode litt og tenk over hva et emne handler om. Det ville vært vanskelig å snakket om dette dersom alle skulle ikke neven hva som skjer i filmen...da ville hele emnen her vært som dette "Synes det er trist når det der triste skjer vet du?". Prøv å styr unna emner som tar opp innhold i film Endret 6. oktober 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Han kan legge det i spoiler, duh. Lenke til kommentar
Rino_ Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Faen da, Rino_. Du spoila Sweeney Todd i går, og Legends Of Fall nå. Why, oh, why? Unnskyld meg? er folk imot meg fordi jeg har klaga på 300 og Star Wars fans? Det er jo min mening.. Alle de andre her inne har også spoilet filmer.. Armageddon blir spoilet, husker ikke fler akkuratt nå.. Men det er tydligvis filmer du har sett, så du bryr deg ikke om spoiling.. ellers så er du bare imot meg. Synes det der var et lite gjennomtenkt innlegg. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Når Mufasa dør i Løvenes Konge. Second that. Første og eneste gang jeg har begynt å grine på kino faktisk, og det av en tegnefilm hehe.. "Pappa, vi må gå nå..osv" - blir rørt bare av å snakke om det. Endret 6. oktober 2008 av fflex Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Faen da, Rino_. Du spoila Sweeney Todd i går, og Legends Of Fall nå. Why, oh, why? Unnskyld meg? er folk imot meg fordi jeg har klaga på 300 og Star Wars fans? Det er jo min mening.. Alle de andre her inne har også spoilet filmer.. Armageddon blir spoilet, husker ikke fler akkuratt nå.. Men det er tydligvis filmer du har sett, så du bryr deg ikke om spoiling.. ellers så er du bare imot meg. Synes det der var et lite gjennomtenkt innlegg. At du klager på 300 og SW er helt greit for meg, jeg sa at du hadde spoilet Sweeney, jeg Og ja, Armageddon har blitt spoilet desverre, og den har jeg ikke sett, nei. Har ingen verdens ting imot deg, er bare 2.gang jeg ser du spoiler, så ble litt irritert Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ærlig talt CypheroN. Hva forventer du når du klikker deg inn i en tråd som heter: "Dine touching moments i filmer"? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Er ikke så vanskelig og sette på spoilertags. Filmopplevelsen blir ikke den samme for andre om de vet hva som skjer. Synes ikke man bør forvente å få spoilere slengt inn av og gå inn her Lenke til kommentar
Rino_ Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Faen da, Rino_. Du spoila Sweeney Todd i går, og Legends Of Fall nå. Why, oh, why? Unnskyld meg? er folk imot meg fordi jeg har klaga på 300 og Star Wars fans? Det er jo min mening.. Alle de andre her inne har også spoilet filmer.. Armageddon blir spoilet, husker ikke fler akkuratt nå.. Men det er tydligvis filmer du har sett, så du bryr deg ikke om spoiling.. ellers så er du bare imot meg. Synes det der var et lite gjennomtenkt innlegg. At du klager på 300 og SW er helt greit for meg, jeg sa at du hadde spoilet Sweeney, jeg Og ja, Armageddon har blitt spoilet desverre, og den har jeg ikke sett, nei. Har ingen verdens ting imot deg, er bare 2.gang jeg ser du spoiler, så ble litt irritert Bra du ikke har noe imot meg da. Men hva med de andre? Innlegg nr 2 The Champ spoiler? Bambi. Stargate Atlantis Return of the King Løvenes Konge /mufasa's død A.I Du så bare min, å klagde litt på den? Er ikke så vanskelig og sette på spoilertags. Filmopplevelsen blir ikke den samme for andre om de vet hva som skjer. Synes ikke man bør forvente å få spoilere slengt inn av og gå inn her Jeg vet faktisk ikke hvordan man setter på spoiler sak jeg x ) Hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 slutten på shawshank redemption hvor andy og red møtes igjen. nydelig scene.. mektig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå