Gå til innhold

Dine touching moments i filmer

MrLuni

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når Samuel dør i Legends Of The Fall.. og "roadblock'en" på slutten. Det sterkeste jeg noensinne har sett.

Vil nevne Revenge Of The Sith også, når Anakin ligger der som et vrak og brenner til, monologen til Obi-Wan før han drar. Men det er vell mer gåsehud/hjertebank følelse.. er ikke gråting. Men det er utentvil en "touching moment" scene.

Får samme følelse av begge filmene.

Lenke til kommentar
Faen da, Rino_. Du spoila Sweeney Todd i går, og Legends Of Fall nå. Why, oh, why?

Vel, mulig det lønner seg å bruke hode litt og tenk over hva et emne handler om. Det ville vært vanskelig å snakket om dette dersom alle skulle ikke neven hva som skjer i filmen...da ville hele emnen her vært som dette "Synes det er trist når det der triste skjer vet du?".

Prøv å styr unna emner som tar opp innhold i film

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Faen da, Rino_. Du spoila Sweeney Todd i går, og Legends Of Fall nå. Why, oh, why?

Unnskyld meg? er folk imot meg fordi jeg har klaga på 300 og Star Wars fans? Det er jo min mening..

Alle de andre her inne har også spoilet filmer.. Armageddon blir spoilet, husker ikke fler akkuratt nå.. Men det er tydligvis filmer du har sett, så du bryr deg ikke om spoiling.. ellers så er du bare imot meg. Synes det der var et lite gjennomtenkt innlegg.

Lenke til kommentar
Når Mufasa dør i Løvenes Konge.

Second that. Første og eneste gang jeg har begynt å grine på kino faktisk, og det av en tegnefilm hehe..

"Pappa, vi må gå nå..osv" - blir rørt bare av å snakke om det.

Endret av fflex
Lenke til kommentar

Unnskyld meg? er folk imot meg fordi jeg har klaga på 300 og Star Wars fans? Det er jo min mening..

Alle de andre her inne har også spoilet filmer.. Armageddon blir spoilet, husker ikke fler akkuratt nå.. Men det er tydligvis filmer du har sett, så du bryr deg ikke om spoiling.. ellers så er du bare imot meg. Synes det der var et lite gjennomtenkt innlegg.

At du klager på 300 og SW er helt greit for meg, jeg sa at du hadde spoilet Sweeney, jeg :)

Og ja, Armageddon har blitt spoilet desverre, og den har jeg ikke sett, nei. Har ingen verdens ting imot deg, er bare 2.gang jeg ser du spoiler, så ble litt irritert :)

Lenke til kommentar

At du klager på 300 og SW er helt greit for meg, jeg sa at du hadde spoilet Sweeney, jeg :)

Og ja, Armageddon har blitt spoilet desverre, og den har jeg ikke sett, nei. Har ingen verdens ting imot deg, er bare 2.gang jeg ser du spoiler, så ble litt irritert :)

Bra du ikke har noe imot meg da.

Men hva med de andre?

Innlegg nr 2 The Champ spoiler?

Bambi.

Stargate Atlantis

Return of the King

Løvenes Konge /mufasa's død

A.I

Du så bare min, å klagde litt på den?

Er ikke så vanskelig og sette på spoilertags. Filmopplevelsen blir ikke den samme for andre om de vet hva som skjer. Synes ikke man bør forvente å få spoilere slengt inn av og gå inn her :p

Jeg vet faktisk ikke hvordan man setter på spoiler sak jeg x ) Hvordan gjør man det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...