MrLuni Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Har akkurat sett ferdig Den grønne mil, og det var noen touching moments der ja Annet øyeblikk jeg kommer på i farta er Final Fantasy: Advent Children (fan film), der claud flyger opp i lufta mot bahamut med fantastisk musikk i bakgrunnen til en fantastisk battle. Andre jeg kommer på er i en serie. Stargate SG1, der Daniel dør (første gang) av strålinga og han går over til høgere plan av eksistens. (for oss som er fans) Hva er dine berørende øyeblikk i filmverdenen? Ta gjerne med sener som gir en person frysninger som action, latter osv Endret 27. september 2008 av MrSmile Lenke til kommentar
okasin Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 the Champ.. hvor den lille gutten står over sin døende far og gråter og roper til sin far.. pappa.. pappa, våkn opp.. våkn opp pappa.. du skal være jæv.. kald om du ikke feller noen tårer i den senen der Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Minner en del om Bambi når de bli jaget av jegerne. Bambi og moren flykter, og et skudd høres. Bambi kommer seg endelig i sikkerhet og er svært lykkelig. Problemet er når han snur seg mot moren og hun ikke er der... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Andre jeg kommer på er i en serie. Stargate SG1, der Daniel dør (første gang) av strålinga og han går over til høgere plan av eksistens. Hah! Slutten på The Fountain, behandlingen i Eternal Sunshine, begravelsen i Vår, sommer, høst, vinter og vår og hele Stand By Me. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Har akkurat sett ferdig Den grønne mil, og det var noen touching moments der ja Annet øyeblikk jeg kommer på i farta er Final Fantasy: Advent Children (fan film), der claud flyger opp i lufta mot bahamut med fantastisk musikk i bakgrunnen til en fantastisk battle. Andre jeg kommer på er i en serie. Stargate SG1, der Daniel dør (første gang) av strålinga og han går over til høgere plan av eksistens. (for oss som er fans) Hva er dine berørende øyeblikk i filmverdenen? Ta gjerne med sener som gir en person frysninger som action, latter osv Nesten alle sluttscenene i The OC. Slutten av Million Dollar Baby. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Minnes en gammel tråd ved navn The Defining Moments.. Men den er jo som sagt veldig gammel, så det kan unnskyldes. Isdansen i Edward Scissorhands. "Comptine d'un autre eté: Lapres Midi" i Le Fabeleux Destin d'Amélie Poulain. Slutten av Eternal Sunshine of The Spotless Mind. Brooks was here, i Shawshank. Slutten i Cinema Paradiso. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Er ikke denne mer eller mindre akkurat det samme som denne ? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1013512&hl= Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Er ikke denne mer eller mindre akkurat det samme som denne ? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1013512&hl= Såg den tråden etter at jeg hadde fixet denne. Denne tråden er for eksakte sener som gir en person frysninger. Den andre tråden er for helheten av filmene. Noen som husker noen action sener som er enestående? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 The Fountain: Når Izzy dør. Har grått alle 3 gangene jeg har sett den. Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Eneste gangen jeg har gråti når jeg har sett på en film (som jeg kommer på i slengen) var når Dr. Beckett døde i Stargate Atlantis, da kom det et par tårer. Beckett er en fyr du bare MÅ like hvis du følger med på serien. Endret 28. september 2008 av DragonsHeaven Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Eneste gangen jeg har gråti når jeg har sett på en film (som jeg kommer på i slengen) var når Dr. Beckett døde i Stargate Atlantis, da kom det et par tårer.Beckett er en fyr du bare MÅ like hvis du følger med på serien. Atlantis har ikke vært i nærheten av å røre meg så mye som danial jacksons første død Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 slutten på armagedon, makanb til sta beist og ble rørt av den filmen og på world trade senter Lenke til kommentar
calimariae Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 slutten på armagedon, makanb til sta beist og ble rørt av den filmen og på world trade senter En serie dog, men; Avslutninga på Six Feet Under. Slutten på Return of the King, hvor alle kneler for de vesle hobbitene var også utrolig touching (hvor enn klisjé dette høres ut) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Slutten på Schindler's List. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Sipper alltid når låta Stand By Me kommer når jeg ser Stand By Me. Dvs, jeg gråter gjennom hele epilogen, spesielt når den kommer til biten om River Phoenix. Er også veldig svak for gamle menn som sipper så jeg må også nevne Band of Brothers. Endret 1. oktober 2008 av tjalla Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Når Mufasa dør i Løvenes Konge. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Philadelphia er kanskje den eneste filmen jeg kan huske fra de seneste årene hvor jeg faktisk fikk tårer i øynene. Dykkerklokken & Sommerfuglen har forøvrig også en del "touching moments". Lenke til kommentar
athorb Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Dykkerklokken & Sommerfuglen har forøvrig også en del "touching moments". Second that. Scenen hvor han gjør seg vanskelig mot sykepleieren traff meg hardt. Samme gjelder scena med Max von Sydow. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Når Mufasa dør i Løvenes Konge. Ah, yes. Damn you, Scar! Tenkte på The Green Mile med en gang jeg så denne tråden. Jeg grein, og er ikke redd for å innrømme det. Scenen hvor Forrest står ved graven til Jenny i Forrest Gump bør absolutt også nevnes. Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Slutten på King Kong. Når de leker seg på isen og sånn Slutten på Titanic også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå