Gå til innhold

Noen som har erfaring med Samsung Syncmaster 2232BW?

Max_Drunk

Anbefalte innlegg

Er klar for den skjermen,blir bestilt på mandag.Men ville høre med dere der ute først.Er det noen her som har den eller har prøvd den? Tenker da så klart på hvordan den er til spilling først og fremst.Men kommer til å se en del filmer med den også. Etterslep,bildekvalitet,valmuligheter i menyen osv? Har hørt nesten bare bra anmeldelser av den men det er jo forbrukerne som vet best :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Brodern har den skjermen og han er veldig fornøyd. Han er ikke så veldig inne i alle de tekniske aspektene (som kontrast, lysstyrke osv.), men han er som sagt veldig fornøyd selv om han i utgangspunketet var veldig skeptisk til LCD skjerm. Jeg har ikke merket noe etterslep de få gangene jeg har prøvd skjermen.

Det jeg ikke liker med skjermen er manglen på fysiske justeringer (skjermen har kun tilt).

Lenke til kommentar
Brodern har den skjermen og han er veldig fornøyd. Han er ikke så veldig inne i alle de tekniske aspektene (som kontrast, lysstyrke osv.), men han er som sagt veldig fornøyd selv om han i utgangspunketet var veldig skeptisk til LCD skjerm. Jeg har ikke merket noe etterslep de få gangene jeg har prøvd skjermen.

Det jeg ikke liker med skjermen er manglen på fysiske justeringer (skjermen har kun tilt).

er det ikke en kule som er satt ned i foten så den kan vris i alle rettninger?

det er den her vi snakker om: LINK

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...