Dewil Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Nettop prøvd meg på bilder av røyk. Røyken kommer fra loddebolten min. Plasserte en blits på høyre side av røyken. Noen som har tips å komme med? Ånden, ute av flasken: Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Det første ble litt rotete, synes jeg, men de to andre var gode, bare du dropper røykkilden på bilde nr 2. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 27. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 (endret) hmm.. da har croppet bort spissen på bolten. Er det noen "standard" når det gjelder slike bilder? bortsett fra at det bør vel være så rent som mulig? Endret 27. september 2008 av Dewil Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Prøv å få bakgrunnen helt svart. Ble så blasst slik det er nå. Levels, Curves eller replace color i photoshop e.l Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 28. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Noe slikt? Lenke til kommentar
emero Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 den ble fin, ja Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Meget bra den versjonen, ja! Kan kanskje kutte vekk den lille hvite flekken i det øvre høyre hjørnet, da det er "vanskelig" å spore den tilbake til resten av røyken. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 29. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 HA. nå hjelper det ja.. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Jeg likte nr 1 og spesielt nr 3 best. Hadde de klare linjene i nr 1 kommet litt bedre fram mot bakgrunnen hadde det vært hakket bedre i mine øyne. Det virker som om det er i overkant mye røyk som har fordelt seg i luften rundt "Ånden". Nr 3 er min favoritt her Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Tok meg den friheten av å beskjære litt, invertere, gjøre en liten kurvejustering og fargelegge litt. Bare for å gi litt inspirasjon på alle mulighetene Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 30. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 hmm.. det er også en vei å gå. Inspirerer gjør det ja Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Hva brukte du som bakgrunn? Får jeg gjort dette med den blitsen på kameraet? hvilke innstillinger? fine bilder btw; ) Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 30. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 (endret) som bakgrunn har jeg brukt høyttaler dekselet fra min cervin Vega LS12 du kan forsåvidt kjøre med blitsen på kamera, med da bør du nok dempe den litt.. jeg har brukt en sb-600 (blits) som ligger til høyre for å ikke belyse bakgrunnen... Endret 30. september 2008 av Dewil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå