JBA Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) hei jeg bare lurer på om det er noen mulighet for å få økt ytelsen på mitt nvidia geforce 8800gt (uten å kjøpe noe stæsh altså)? jeg kjører crysis (enern) på medium, men når det er mye som skjer på en gang dropper fpsn ned til 16-25. har prøvd å loke litt med instillingene for oppløsning osv men det er ikke noe særlig forskjell. også lurer jeg på, er det vanlig å måtte kjøre crysis på medium med 8800gt? leste noe om at 8800gt funket ekstra bra til crysis, og da forventet jeg hvertfall at den kjørte det på high med over 30-40 fps. kan det hende at det er resten av datamaskinen som reduserer fpsn? jeg har: Amd phenom 9500 2,20 ghz 4 gb ram nvidia geforce 8800gt mulig dette er jævla dumme spørsmål, men jeg blir glad om jeg får noen svar:) Endret 27. september 2008 av JBA Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Da jeg spiller Crysis på high, så har jeg stabilt over 20 FPS. Husker ikke helt, men på very high skal det gå ann å spille greit. Nå har jeg kanskje ett annet kort enn deg. Jeg har Gainward 8800GT 1GB "GS". Og har ikke overclocket den eller noe. (BTW jeg har ikke peiling på hvordan du kan forbedre fps'en) Lenke til kommentar
JBA Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 ok, jeg har 0,5 gb minne på skjermkortet mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå