ReFre Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Hei, jeg har en Dell Dimension med hovedkort som bruker rdram. Brikkesettet er Intel I820. Ser at noen typer rdram er for I820/840/850. Betyr dette at jeg kun kan bruke disse typene? Minnemodulen som idag står i pc'en er pc700, kan jeg sette denne sammen med en pc800? Takk for hjelpen ReFre Lenke til kommentar
Josten Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 hvis det er likt som med ddr, så er den hastigheten bare en fartsgrense, altså kan en pc800-brikke kjøre inntil 800. Derfor burde det gå fint å kjøre de to sammen :wink: Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 mekka ram for en kompis spør dell om dette Trenger jeg parvis ram? hvis 256mb så må 2*128 kjøpes Hastighet 800mhz for eksempell Ecc eller non ecc? Hos min kamerat var jeg så forsiktig at jeg ikke klarte å åpne kabinettet men han trykket inn knappen foran og vippa opp hele siden uten å knekke noe. Ellers gikk innstalasjonen perfekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå