AmazinglyConfused Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg har vært på leting etter potetgullet i mange butikker nå, men finner det ikke. Er Chips o'hoi tatt ut av produksjon? Jeg mener det var KiMs som hadde det, men finner ingenting på sidene deres. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Var KiMs ja, riflet saltchips om jeg ikke husker helt feil. Tror den har vært borte fra markedet ganske lenge. Synd, for det var en god chips. Lenke til kommentar
HestFlesk Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Var KiMs ja, riflet saltchips om jeg ikke husker helt feil. Tror den har vært borte fra markedet ganske lenge. Synd, for det var en god chips. Kan ikke være så lenge siden, kjøpte den senest i slutten av sommerferien.. Beste chipsen jeg vet om Lenke til kommentar
AmazinglyConfused Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Ja, syntes også det er den beste chipsen. Husker jeg kjøpte en pose rundt juni, og siden har jeg ikke sett den... Har jo så lyst på en pose nå. Lenke til kommentar
HestFlesk Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 De minner veldig om ruffles om du har smakt de.. dæven som jeg fikk lyst på Chips o'Hoi nå Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 De har den på mix her, om det er fordi de ikke har solgt noe skal jeg ikke si sikkert. Lite kunder på den kiosken. Lenke til kommentar
AmazinglyConfused Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Du får kjøpe og sende meg Tror jeg skal ta meg en titt i alle butikker og kiosker i nærområdet. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Så den finnes ennå? Positiv overraskelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå