Glassflasken Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg skal få katt.. den er 4 uker gammel og jeg må desverre vente 3-4 uker før jeg får den men jeg sier ifra.. Den er kun 14 CM lang. den er hvit og svart. med litt brun på ryggen Kjempe fin katt, CommentS? Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg skal få katt.. den er 4 uker gammel og jeg må desverre vente 3-4 uker før jeg får den men jeg sier ifra..Den er kun 14 CM lang. den er hvit og svart. med litt brun på ryggen Kjempe fin katt, CommentS? GZ Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Da får man bare si GRATULERER ! - blir sikkert moro det. Litt tips om kattehold hvis du syns du skulle trenge: http://www.dooa.no/barn_ungdom/kattehold.html http://www.mattilsynet.no/mattilsynet/mult...ikk_h_9866a.pdf Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Tuuusen millioner takk Ja.. tusen takk for dt du.. trenger noe om stell og sånn å det var flott =) Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Gratulerer med nytt familiemedlem. Ny katt i huset er alltid gøy. MEN: Kattungen burde egentlig bli hos mammaen sin til den er minst 12 uker gammel, sånn at den lærer seg ekstra godt å være katt. Men du skal se at det går fint fordetom. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Ja, det er jo bare en vanlig huskatt da Ingen utstillingsdokke så den må ikke være perfekt, eller hva? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Åååh, du er heldig. Jeg vil også ha katt. Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Utstillingskatt eller ikke, helst skal den være hos mor til den er 12 uker. Men selvfølgelig klarer den seg selv om den bare er 8 uker. Da er den stor nok til å ete/drite selv. Det er det sosiale jeg tenker på, katter må lære å være katter, og det tar litt tid. Min fetter fikk en kattunge som bare var to-tre uker gammel, den klarte seg ganske fint. (Til lillebroren hans satt seg på den. ) Men den hadde litt sosiale problemer med andre katter. Jeg sier ikke at den MÅ, ellers så dør den/blir gal/deppa, bare at den helst skal. Men drit i det nå, katter er gøyere jo yngre de er. Lykke til. Knut Erik: Du kan få kjøpe ene min. Lenke til kommentar
PHP_Yoghurt Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Åååh, du er heldig. Jeg vil også ha katt. Kom hit jeg bor;) Så kan du hente en, er 120 katter hos naboen. Blir stadig flere Var 17 katter, kun på trappa når jeg syklet forbi en dag Resten er i låven ^^, Endret 11. oktober 2008 av PHP_Yoghurt Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Gratulerer Har hatt en kattunge selv, de er kjempesøte Bare pass på den da Endret 12. oktober 2008 av Kimelimm Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Katta mi sover nesten hele dagen Når den ikke sover så sloss den, eller gjør noe annet ute. Men den er veldig kosete også da Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Skal du ha deg katt må du i det minste bygge stall til den Lenke til kommentar
lperik Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 katter er herlige dyr ja, hadde 5stk tidligere. Mye selskap i kattunger Bilde? Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2008 Fikk katten nå for 3 dager siden.. den er HERLIG Ja,, Skal få prøvd og legge ut bilde til helga... : ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Gratulerer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå