Bytex Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jepp, live er nede til imorra tidlig for maintenance. Sto der igår. Pluss i to andre tråder om det samme. Lenke til kommentar
Xbox_360_60Gb_Martin Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Jepp, live er nede til imorra tidlig for maintenance. Sto der igår. Pluss i to andre tråder om det samme. Jepp. Fant de ut ista Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Kaprer litt tråden her jeg for å få klarert opp i om det går an å sette i en IDE harddisk (P-ATA) i xbox 360, slik som på forrige xbox? Har planer om å kjøpe Arcade og sette inn en disk jeg har liggende, men dersom det kun er de spesielle harddiskene som kan kobles til, så går jeg for core-versjonen. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 nei, du kan ikke sette i større hdd. og core versjonen må du til India for å kjøpe. Du kan seff kjøpe den brukt her, bråker litt da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Åkei. Core-versjonen er skrotet med andre ord. Får gå for Premium da shø =) Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 premium versjon koster 1995 med 60gb hdd. husk at noen juksebutikker som expert og elkjop selger fortsatt 20gb versjonen og da gjerne litt dyrere..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå