1915 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 har linux mint på pcn og skulle spille vil du bli millionær på tv2 sin side. og da må jeg ha et programtillegg som heter vizky. jeg lasta ned fila men det er msi fil for windows. jeg installerte det via wine men det hjalp ikke. så hvordan får jeg spillet spillet da ? Lenke til kommentar
simentp Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 det funket med meg ? =/ Lenke til kommentar
1915 Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 det funket med meg ? =/ huh ? gjorde du som meg og det funket ? ... how ? Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg tror simentp har rotet seg fra Microsoftdelen av forumet og over i GNU/Linux-delen uten å legge merke til det. Det er iallefall i førstnevnte han har flest innlegg. Jeg får, helt riktig opp samme melding som Danielsm, «For å spille må du laste ned tilleggsprogramvare for å vise 3D grafikk. Denne er gratis og installeres som et hvilket som helst annet program.» Men; The Viz Multi Platform Suite client, called Vizky, supports Internet Explorer and Firefox under Windows, as well as Safari under OS X. Support for Linux and additional browsers will follow shortly. Så for øyeblikket blir det vist ikke noe Millionær for oss Linuxbrukere (selv om jeg kun registrerte meg for å sjekke om det fungerte). Det er utrolig at de ikke klarte å bruke et annet, men kjent format. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 takker for svar kage. synes det er dårlig at de prioriterer windows først det er alltid windows fordet om det mindre folk som bruker linux og mac. synes de burde ha laget til alt mens de var igang. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 takker for svar kage. synes det er dårlig at de prioriterer windows først det er alltid windows fordet om det mindre folk som bruker linux og mac. synes de burde ha laget til alt mens de var igang. Er enig der. Men jeg kan forstå at de prioriterer Windows, men jeg syns Linux/Mac-kompabilitet burde komme rett etterpå. Dette gjelder ikke bare TV2, men også google, creative, logitech og andre hardware-produsenter Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Vel, de sier jo «Support for Linux and additional browsers will follow shortly.», men «shortly» er *lang tid* når det gjelder linuxstøtte, selv for f.eks Google. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå