Gå til innhold

BK: Bombefly på rullebanen

sn0dig

Anbefalte innlegg

Det er mange som ikke liker disse bombeflyene som flyr over hodene og slipper bomber i form av rennende hvit drit. Her om dagen kom jeg over en måke som lå og slappet av helt rolig på bryggen utenfor oljemuseet i Stavanger. Endret nesten mening om måker, siden den var så veldig villig til å bli fotografert. På det nærmeste var jeg omtrent 2 meter ifra den, og den bare lå der.

post-100104-1222544923_thumb.jpg

5D, 70-200 F/4L @ 200mm, F/4, 1/200

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her har du benyttet linjer som jeg savner på mange portretter her på BK. Her har du eksempler på flere linjer som peker rett mot motivet slik at blikket faller helt naturlig på plass. Utrolig bra :) Fine farger også. Her har jeg ingenting å utsette det for. Bare skryt fra meg nå faktisk.

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke noen god løsning på en eventuel crop her, men, de som vil kan jo bare kutte i vei. Konge bilde med knalllinjer! Likte bryggelinjene bak og hvordan de blir reflektert i den lille snurten med vann vi får se. God atmosfære.

Siden jeg ikke kan skrive noe uten å pirke, må jeg vel påpeke skarpheten. Ser ut som om fokuspunktet ligger noen cm forran, men, ærlig talt. Jeg regner med at du brukte ett lavt blendertall, og om du hadde godt lenger opp ville ikke bryggelinjene blitt like fine. Det virker som om du måtte velge mellom "two of lesser evils" her.

Skarphetsparodoks \o/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...