2bb1 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Hei! Skal levere inn en norskoppgave hvor jeg skal skrive en retorisk analyse av Vidkunn Quislings tale fra 9. april 1940. Men hvordan skal jeg forme en slik analyse? -Hvordan innlede? -Burde jeg dra inn mange eksempler/"quoter" fra Vidkunns tale? -Hvordan forme en retorisk analyse RIKTIG? Altså hvordan bør denne oppbygges annerledes enn en vanlig novelle f.eks.? Takker for all hjelp! Endret 27. september 2008 av 2bb1 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hei. jeg bumper denne. Trenger litt hjelp med det Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Leverte min i går, så føler jeg fikk den bra til Hva konkret lurer du på? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Oppbygningen av teksten., hvordan burde jeg starte og slikt. Og hva jeg burde se etter når jeg leser/analyserer teksten Endret 2. oktober 2008 av laffe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå