Geremino Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ja, hva er det egentlig? Jeg har snakket med endel scientologer de siste 8 månedene, diskutert Scientologien fram og tilbake, kommet med kritikk og hele pakka. Det eneste jeg ikke veit er hva i svarte huleste helvete selve grunnlaget for troen dems er? Jeg har hørt hvordan de tror universet ble til, jeg veit hvordan de i teorien skal se på andre mennesker og dems liv og jeg veit også hva de driver med. Men av alt det jeg har hørt, så har jeg aldri fått med meg noe som kan oppfattes som en "religiøs" tro hos dem. Det er Scientologer her, noen som er villig til å utdype littegrann? Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Men av alt det jeg har hørt, så har jeg aldri fått med meg noe som kan oppfattes som en "religiøs" tro hos dem. Kan bare svare på dette. Grunnen til at Scientologi ble etablert som religion var for å slippe unna skattebetaling samt få støtte i de landene som er mulig. Lenke til kommentar
Geremino Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Men av alt det jeg har hørt, så har jeg aldri fått med meg noe som kan oppfattes som en "religiøs" tro hos dem. Kan bare svare på dette. Grunnen til at Scientologi ble etablert som religion var for å slippe unna skattebetaling samt få støtte i de landene som er mulig. Såklart de gjorde, jeg bare lurer på hva slags historie de har funnet på. Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Men av alt det jeg har hørt, så har jeg aldri fått med meg noe som kan oppfattes som en "religiøs" tro hos dem. Kan bare svare på dette. Grunnen til at Scientologi ble etablert som religion var for å slippe unna skattebetaling samt få støtte i de landene som er mulig. Såklart de gjorde, jeg bare lurer på hva slags historie de har funnet på. Vel, har du hørt om Xenu og Thetanene? Dette med "thetanene" kvalifiserer visst nok for religion. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå