hobgoblin Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 om ett nettvekskort kan eller ikke kan kommer for det meste an på driveren. driveren for n8x0 ble nylig "åpnet", men jeg vet ikke statusen for freerunner... Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hvor mange bruker WEP? Absolutt alle som ikke vet hvor usikkert det er? Altså 99,5% av befolkningen. Kjører WEP oss meg... Trådlauskortet i maskinen min takler ikke WPA mener jeg. Får koblet meg til. Men detter ut og inn hele tiden.. DD-WRT på Linksys GL ruter.. Morro og lage flere trådlause på samme Ruter... Lager en tekst som feks: 1. You cannot 2. Just walk into 3. Mordor Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Seff mulighet og gjøre alt via windows også... Man trenger ikke Linux. Ble akkurat nysjerrig på om det er 100% lovlig å cracke/hacke seg inn på andres nettverk? Det er vel 100% ulovlig. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) macchanger -r eth1 Yeey! No danger. (almost). Endret 28. september 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Kjekt å vite at driveren støtte injection da, sleit sånn med det til den gamle laptopen. (ipw2200). Uansett, hvem betaler for noe sånt? Er ikke vanskelig å kompilere dette for arm uansett. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Er NeoPwns pakke sluppet enda? Finner ikke noe på siden deres. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Har ipw2100 på bærbaren og kan heller ikke kjøre injection... Må da ha nytt kort siden den ikke støtter WPA2 uansett... Med antenneutgang *sikle*! Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 om ett nettvekskort kan eller ikke kan kommer for det meste an på driveren. driveren for n8x0 ble nylig "åpnet", men jeg vet ikke statusen for freerunner... Hvordan er det med packet-injection og packet-capturing på n810 nå da? Jeg, og de fleste andre får ikke kismet til å fungere. Aircrack-ng/ptw knekker kun .cap filer osv, de fanger ikke pakker dessverre. Noen andre gode programmer? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 med tanke på at den åpne driveren ble startet på for kanskje noen måneder siden, og har bare en person som jobber med den (svjhf) så har nok ikke status endret seg stort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg