fjeddiu Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Dette er tråden man skriver hva man ser på, kanal, hva man skal se på, og hva man har sett på. Hva man ser på og hvilken kanal er obligatorisk. Hva man skal se på og hva man har sett på er valgfritt Jeg ser på Nrk, nyhetene. Får fnatt av Kråkevik Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Jeg ser også Herborg på Dagserevyen på NRK1. Jeg synes hun er ei artig kråke. Etterpå skal jeg se lottotrekninga. Det forrige jeg så på TV var vel presidentkandidatdebatten i natt. Endret 27. september 2008 av Svinks Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Ser fortsatt på nyhetene på nrk1. Svinks: Siden du skal se på lottotrekninga, har du kjøpt lottotall? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ja, tapte bare 30 kr, da jeg hadde to rette i Joker. Nå ser jeg på vildublimillionær, TV2. Lenke til kommentar
Rikken1969 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg ser på "The Green Mile" på TV3. En glimrende film!!! Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg ser på Vil du bli Millionær, TV2 Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 "Green Mile" sendes med masse svart kant hele veien rundt, og innbrente undertekster. Talentløst. Jeg valgte heller "Crash Science: Biler" på NatG Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Akkurat nu spilles "Truckdriver" av Harald Thune på Country Jukebox, som blir sendt på NRK. Skal til å skifte tilbake til Graham Norton som blir sendt på TVNorge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå