rolfen Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 LaCie 500gb ekstern harddisk, som jeg foruten er veldig fornøyd med, vil ikke slå seg av. Når både skjerm og maskin er slått av, durer den og går i uallminnelige tider. Det høres ut som om vifta går på fullt hele tiden, uansett om jeg ikke jobber med filene som ligger der. Ellers er det ingen feilmeldinger. Jeg kjører Vista Home Ultimate, og ellers har eg en annen ekstern hd (MyBook) som fungerer helt fint. På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Har selv en harddisk som ikke skrur seg av selvom pcen går av. Den har da en egen av/på knapp, det har kanskje din og? Hvis ikke, er det bare en ting igjen, dra ut kontakten (Funker hver gang!) Lenke til kommentar
rolfen Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Har selv en harddisk som ikke skrur seg av selvom pcen går av. Den har da en egen av/på knapp, det har kanskje din og? Hvis ikke, er det bare en ting igjen, dra ut kontakten (Funker hver gang!) Nei, det er ingen av-knapp. Og jeg vet jo forsåvidt at det går an å trekke ut kontakten, ja. :-) Men det jeg lurer på om det er noe galt med disken siden den går for fullt hele tiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå