konduktans Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) FYI så er jeg russ til neste år. Russeklær er bestilt og penger til drikke og bil etc er i spare"grisen"(les:koppen). Det jeg lurer på er hva som trengs for å få en perfekt russetid. Trenger jeg å kjøpe noe, ha med noe eller liknende? Sikkert mange her som har vært russ og har masse interessant å dele! Standard-kitet mitt blir: -Drikke -Lighter med åpner -Telefon -Sprittusj(MOHAHAHAHAA ) -Penger -Kondomer -Russekort Burde jeg ha med noe mer? Forslag til telefonnummer og vits på russekortet? EDIT: OT, men er jenter spesielt villige i russetida? Endret 27. september 2008 av conflict Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ta med kamera også, så kan du filme når du har sex, og selge det for en slant Lenke til kommentar
Rhyth Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Tja, godt humør, ta ting som kommer og ikke ha ALT for store forventninger er vel mine tips Ikke missforstå meg, jeg syns russetia mi var KONGE Men veit det er veldig lett og bli skuffa hvis man har for store forventninger Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Det blir jo hva man gjør det til. Jeg har jo vært på fest og russefest før, så veit hva jeg går inn imot Kan forsåvidt love dere at det blir moro! Målet er å ikke huske noen ting!(billedlig sagt) Noen flere tips? Har forøvrig funnet en kandidat til vits på russekortet: "If you think sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way." Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Forandre det til "right way" så ble den artig også. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 "Jeg er'ke full! Jeg er beautiful!" "Du er ikke full før asfalten hopper opp og skaller deg i panna." Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Forandre det til "right way" så ble den artig også. Haha, den var faktisk helt meg! Danke! Endret 28. september 2008 av fredrik Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Kjøp og salg er ikke tillatt på forumet. Innlegg fjernet. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Megafon. Tigerbalsam. Forslag til telefonnummer.. Du kan skrive på sånn nummer som man betaler 50 kr til nødhjelp når man ringer Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 God idé! Takk Lenke til kommentar
dTd Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 u bør utvide sparekoppen din ihvertfall ellers ser lista grei ut for min del, hadde stort sett med det du har og klarte meg fint dersom du bruker linser er det og lurt å ha med ekstra pakke i lomma samt snus var viktig for meg ^^ ellers ikke ha for store forhåpninger, det blir hva dere gjør det til og vi hadde det konge når det kommer til jente spm ditt så er det sikkert opp og ned syns de virka like villige som ellers i fylla jeg Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Haha, den er faktisk tom og gitt bort, da jeg kjøpte en telefon av en kompis(som forøvrig var en uke gammel, og han solgte til halv pris. HAH!). Så nå har jeg 6 kroner i spare-hylla mi Jeg bruker hverken linser, briller eller snus/røyk, så sparer nok en del penger der. Håper det blir ei fin tid! Forhåpentligvis får jeg blitt med på en bil, men var litt seint ute med å tenke på det, så får se hvor det er ledig... Veit dere hvilke treff og slikt som er verdt å dra på? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Veit dere hvilke treff og slikt som er verdt å dra på? Ja, er absolutt vært turen til Tryvann eller Kongeparken, selv om alle bilettene sannsynligvis er solgt ut allerede Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Synes det er kjipt at man må være så tidlig ute for å få tak i billetter. Jeg hadde tenkt så lite på russegreiset at jeg fikk meg en liten smell når jeg fant ut alt som burde punges ut tidlig (billetter, klær osv.). Sies forresten at treffet på Tusenfryd er bånn i bøtta. Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Anbefaler deg absolutt å prøve på å bli med på en buss, da har man et sted å gå til liksom.. Ikke lett å satse på haik eller å snike seg inn i enn buss, de som faktisk eier den, kan bli litt grinete.. Anbefaler også kongeparken! Lenke til kommentar
dTd Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 er bilettene utsolgt allerede da eller? når jeg var russ i fjord bestilte jeg biletter sånn ca 2-1 måned(er) før russetia anbefaler forøvrig tryvan! eneste treffet jeg var på og der var det konge men hørte også at det var bra på tusenfryd men kan ikke bekrefte det Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Tryvann var konge, men anbefaler deg å begrense det til ett av treffene. Ble litt langtråkig når man var der ukentlig. Tusenfryd-treffet hopper du glatt over, da det er timeslange køer, og ikke lov å drikke på innsiden. Utover de to var jeg bare på syrefylla i hjembyen. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hva i all verden trenger man å pakke og planlegge for? De beste festene er jo de som bare skjer der og da, uten planlegging. Forøvrig er russetiden oppskrytt. Det er bare masse idioter som tror de være enda mer idioter ettersom de har på seg russeklær. Satans idioter som kaster vannbollonger inn i PC-laben osv.. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hva i all verden trenger man å pakke og planlegge for? De beste festene er jo de som bare skjer der og da, uten planlegging. Forøvrig er russetiden oppskrytt. Det er bare masse idioter som tror de være enda mer idioter ettersom de har på seg russeklær. Satans idioter som kaster vannbollonger inn i PC-laben osv.. Bare meg som synes det var ett litt nerdete svar? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Haha, er nok ikke bare deg, nei Gleder meg SKIKKELIG til russetida, jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå