Gå til innhold

Perfekt russetid - trenger tips

konduktans

Anbefalte innlegg

FYI så er jeg russ til neste år. Russeklær er bestilt og penger til drikke og bil etc er i spare"grisen"(les:koppen). Det jeg lurer på er hva som trengs for å få en perfekt russetid. Trenger jeg å kjøpe noe, ha med noe eller liknende? Sikkert mange her som har vært russ og har masse interessant å dele!

Standard-kitet mitt blir:

-Drikke

-Lighter med åpner

-Telefon

-Sprittusj(MOHAHAHAHAA :D)

-Penger

-Kondomer

-Russekort

Burde jeg ha med noe mer?

Forslag til telefonnummer og vits på russekortet?

EDIT: OT, men er jenter spesielt villige i russetida?:p

Endret av conflict
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir jo hva man gjør det til. Jeg har jo vært på fest og russefest før, så veit hva jeg går inn imot :) Kan forsåvidt love dere at det blir moro! :D Målet er å ikke huske noen ting!(billedlig sagt)

Noen flere tips? Har forøvrig funnet en kandidat til vits på russekortet:

"If you think sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way."

Lenke til kommentar

u bør utvide sparekoppen din ihvertfall :p

ellers ser lista grei ut for min del, hadde stort sett med det du har og klarte meg fint :p

dersom du bruker linser er det og lurt å ha med ekstra pakke i lomma samt snus var viktig for meg ^^

ellers ikke ha for store forhåpninger, det blir hva dere gjør det til ;)

og vi hadde det konge ;)

når det kommer til jente spm ditt så er det sikkert opp og ned :p syns de virka like villige som ellers i fylla jeg :D

Lenke til kommentar

Haha, den er faktisk tom og gitt bort, da jeg kjøpte en telefon av en kompis(som forøvrig var en uke gammel, og han solgte til halv pris. HAH!). Så nå har jeg 6 kroner i spare-hylla mi :p

Jeg bruker hverken linser, briller eller snus/røyk, så sparer nok en del penger der. Håper det blir ei fin tid! Forhåpentligvis får jeg blitt med på en bil, men var litt seint ute med å tenke på det, så får se hvor det er ledig...

Veit dere hvilke treff og slikt som er verdt å dra på?

Lenke til kommentar

er bilettene utsolgt allerede da eller?

når jeg var russ i fjord bestilte jeg biletter sånn ca 2-1 måned(er) før russetia :p

anbefaler forøvrig tryvan! eneste treffet jeg var på og der var det konge ;)

men hørte også at det var bra på tusenfryd men kan ikke bekrefte det :p

Lenke til kommentar

Hva i all verden trenger man å pakke og planlegge for? De beste festene er jo de som bare skjer der og da, uten planlegging. Forøvrig er russetiden oppskrytt. Det er bare masse idioter som tror de være enda mer idioter ettersom de har på seg russeklær. Satans idioter som kaster vannbollonger inn i PC-laben osv..

Lenke til kommentar
Hva i all verden trenger man å pakke og planlegge for? De beste festene er jo de som bare skjer der og da, uten planlegging. Forøvrig er russetiden oppskrytt. Det er bare masse idioter som tror de være enda mer idioter ettersom de har på seg russeklær. Satans idioter som kaster vannbollonger inn i PC-laben osv..

Bare meg som synes det var ett litt nerdete svar?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...