bruno99 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Er ikke sikker på hva det heter, men sånn du har kaffepulver i og varmt vann og trykker den spaken ned, ikke elektronisk produskt. Hvertfall, knuste den som står hjemme, så tenkte jeg skulle være litt hyggelig å kjøpe en ny siden jeg for en gang skyld har litt penger på bok Billig og bra, hvor selger de det? Lenke til kommentar
terjemag Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hei! Antar at du mener en presskanne? De får du kjøpt mange plasser, eks. Biltema, Clas Ohlson, Jernia, Glasmagasinet, Til Bords osv. Lykke til! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Takk for hjelpen. Jeg antar at biltema har de billigste? Hvor mye koster de andre steder tror du? Lenke til kommentar
terjemag Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hei! Antar at du kan finne disse fra ca. 100.- kr, og opp til kr.: 1 500.- hvis du er ute etter bestemte merker hos stentøyforretningene. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Okei. Takk igjen Endret 27. september 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Skal du ha en presskanne, så for all del kjøp en Bodum. Den lager bedre kaffe og det er lettere å få tak i reservedeler. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Det med reservedeler er et godt poeng. Kannene tåler mye varme, men det går på bekostning av styrken, og du skal være veldig forsiktig for at de ikke ender opp som forbruksvare. Tror jeg er på min fjerde. Dessuten er kjipe kanner ofte ikke særlig tighte, så det kommer kaffegrut i koppen. Endret 23. oktober 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå