Gå til innhold

Hvor mye tid bruker du på spilling daglig?

Anbefalte innlegg

Nå snakker vi SPILLING her asså ....

ikke bare sitte på pc'en liksom ..... og stirre på skjermen  :lol:  

Ja, en ig i det. Følte at den var rettet mot bl.a. meg. Vet det, en 1/3 av innholdet i posten min dreide seg om det. Tok bare med at jeg sitter mye foran PC'en, selv om det har blitt veldig lite i det siste. Innlegget sporet littegran av, men jeg holdt meg (forholdsvis) til tråden, om ikke hele posten dreide seg nøyaktig om spilling. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o

Ofte 0 men kan hende jeg sitter med FreeCell hvis jeg venter på telefon eller noe annet som ikke tar så lang tid.

Spiller rundt 2 timer i uka med spill utenom FreeCell

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg må bare huffe meg som så mange andre. Man siter med en rekke muligheter av ting å gjøre. Noe morsomt, og noe mindre morsomt. Men allikevel ender det veldig ofte opp med det minst konstruktive, spilling. Ikke det at jeg tror det er usunt å spille. Kan være viktig det også i riktige mengder. Men alt for ofte blir andre ting nedprioritet for det er så enklet å bare sette seg ned å spille. Når jeg ikke har hatt pc'en tilgjenglig har jeg heller ikke savnet den så voldsomt siden jeg egentlig har nok av andre ting å gjøre.

Det kommer også veldig anpå om jeg har et fengende spill å spille.

Normal dag : 2-4 timer.

Normal dag med fengende spill: 4-6 timer

Fri med fengende spill: 4-9 timer

Altså har jeg sikkert et snitt på spilling på litt over 4 timer. Og dermed regner jeg med at jeg bruker rundt 20% av min tid på ren spilling. (Men kanskje prøver jeg å lure meg selv, og tallene er høyere?)

Hilsen Gaute

Lenke til kommentar
En arbeidsløs kompis som bor hos meg har spillt DAOC i 3 måneder i strekk fra morgen til kveld...... Litt mye spør du meg :o

Litt mye...dette gjør jo jeg og :D eller gjorde, spiller mindre etter jeg sluttet med Daoc. Men, jobber ikke, går ikke på skole, har penger...da blir det jo en del spilling :roll:

Lenke til kommentar

må si det var mer før, har dabbet kraftig av i det siste.. spiller nesten ikke mer, men før. når dialblo 2 og cs var ... da herjet jeg som en gud

nå sitter jeg mest å laster ned.. og leser nyheter og snakker litt i forumet selv om det er spinkle saker

nå er det sjeldent over 1 time dagen ...

Lenke til kommentar
Uff, jeg husker den sommern jeg runda Baldur's Gate II... Det ble mange timer. Noen ganger satt jeg lissom 10 timer i strekk og spilte.

Hehe samme med meg da jeg runda Baldurs Gate, da satt jeg fra jeg kom hjem fra skolen klokken 3 til jeg la meg rundt 12 ,kun avbrutt av spisepauser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...