Shulgin Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Nå snakker vi SPILLING her asså ....ikke bare sitte på pc'en liksom ..... og stirre på skjermen Ja, en ig i det. Følte at den var rettet mot bl.a. meg. Vet det, en 1/3 av innholdet i posten min dreide seg om det. Tok bare med at jeg sitter mye foran PC'en, selv om det har blitt veldig lite i det siste. Innlegget sporet littegran av, men jeg holdt meg (forholdsvis) til tråden, om ikke hele posten dreide seg nøyaktig om spilling. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Ofte 0 men kan hende jeg sitter med FreeCell hvis jeg venter på telefon eller noe annet som ikke tar så lang tid. Spiller rundt 2 timer i uka med spill utenom FreeCell Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Tja...ca 1 time om dagen.Ikke så mye det,men må jo ha et liv utenom pc`n Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Blir vel rundt 6-7 timer daglig, i helgene blir det nesten ikkeno spelling Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Jeg spiller nok mer hver dag enn jeg tør å innrømme selv, men trøster meg med at det er mye grunnet min jobb i Gamer.no. Sier meg enig der. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 ingen spilling nå for tiden, men til vanlig så ofte og lenge jeg kan. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Prøver å gjøre mest mulig "fornuftig" når jeg sitter ved pcen, men litt spilling av og til blir det alikevel. Mitt favorittspill er quake 3rocket arena Lenke til kommentar
ErozbratH Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Må nok si meg enig med SilentNET og Aasgard...... Blir nok mer spilling enn man tør å innrømme. Tenk om man kunne brukt halvparten av tiden til å gjøre noe fornuftig. Hmmm, tenk hvor glup man hadde blitt da.... Lenke til kommentar
melbamix Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 hadde blitt einstein hadde jeg brukt like mye tid på å lese som å spille. skammelig egentlig. men har blitt mindre i det siste. man må ha noe sosialt liv og Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 spiller kansje 1-5 timer daglig, litt på hybelen og resten på skolepc'n(ganske bra pc faktisk).....grunnet dårlige lærere på IKT-Driftsfag spiller litt for mykje ja :oops: huff....... Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Jeg må bare huffe meg som så mange andre. Man siter med en rekke muligheter av ting å gjøre. Noe morsomt, og noe mindre morsomt. Men allikevel ender det veldig ofte opp med det minst konstruktive, spilling. Ikke det at jeg tror det er usunt å spille. Kan være viktig det også i riktige mengder. Men alt for ofte blir andre ting nedprioritet for det er så enklet å bare sette seg ned å spille. Når jeg ikke har hatt pc'en tilgjenglig har jeg heller ikke savnet den så voldsomt siden jeg egentlig har nok av andre ting å gjøre. Det kommer også veldig anpå om jeg har et fengende spill å spille. Normal dag : 2-4 timer. Normal dag med fengende spill: 4-6 timer Fri med fengende spill: 4-9 timer Altså har jeg sikkert et snitt på spilling på litt over 4 timer. Og dermed regner jeg med at jeg bruker rundt 20% av min tid på ren spilling. (Men kanskje prøver jeg å lure meg selv, og tallene er høyere?) Hilsen Gaute Lenke til kommentar
guom Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Spiller kanskje ikke så voldsomt mye, men er på nett 8 timer om dagen, 7 dager i uka. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Jeg tror jeg bruker mere tid på nettet en å spille for det er jo bare dritt spill som kommer ut disse dager, må vente på Deus Ex II og Thief III andre spill intreserer meg ikke! Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 En arbeidsløs kompis som bor hos meg har spillt DAOC i 3 måneder i strekk fra morgen til kveld...... Litt mye spør du meg :o Litt mye...dette gjør jo jeg og eller gjorde, spiller mindre etter jeg sluttet med Daoc. Men, jobber ikke, går ikke på skole, har penger...da blir det jo en del spilling Lenke til kommentar
Supreme Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 må si det var mer før, har dabbet kraftig av i det siste.. spiller nesten ikke mer, men før. når dialblo 2 og cs var ... da herjet jeg som en gud nå sitter jeg mest å laster ned.. og leser nyheter og snakker litt i forumet selv om det er spinkle saker nå er det sjeldent over 1 time dagen ... Lenke til kommentar
Warlock Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Uff, jeg husker den sommern jeg runda Baldur's Gate II... Det ble mange timer. Noen ganger satt jeg lissom 10 timer i strekk og spilte. Hehe samme med meg da jeg runda Baldurs Gate, da satt jeg fra jeg kom hjem fra skolen klokken 3 til jeg la meg rundt 12 ,kun avbrutt av spisepauser. Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Vært flink og spillt lite, men for et par dager siden gikk jeg til innkjøp av gode gamla Arcanum Ødela den fine statistikken totalt Nå spiller jeg 4 timer dagelig... MINST :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå