Gå til innhold

Hvor mye tid bruker du på spilling daglig?


Anbefalte innlegg

Er bare litt nysgjerrig på hvor mye tid dere bruker på spilling daglig? Var en ganske ivrig gamer før men det har gradvis dabbet av. I det siste har jeg konsekvent unngått xboxen fordi jeg har prioritert tiden til skole og venner. Tror nok det blir endel mer spilling når jeg er ferdig med skolen i år og får begynt å jobbe :) Ehh..ja! Jeg bruker spiller maks 1 time daglig nå for tiden!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har blitt veldig lite i det siste. Det hender at jeg ikke spiller, men ofte har jeg et par runder i et spill. Når jeg har fått et nytt spill blir det naturligvis mange timer daglig, om det er gøy. Men så har det seg slik at jeg er så kresen på spill for tiden at selv ikke SimCity 4 eller C&C Generals er bra nok. Men rollespill fikser saken!

 

Sitter uansett mange timer foran PC'en om dagen. Mye av den tiden bruker jeg til å lese her på Gamer.no, samt lese og skrive i forumet. Ellers henger jeg litt på IRC og varmer opp til å programmere mitt eget spill ved å pugge C++. :D

 

Kan nesten ikke kalles en gamer lenger. :(

Lenke til kommentar

Jeg spiller nok mer hver dag enn jeg tør å innrømme selv, men trøster meg med at det er mye grunnet min jobb i Gamer.no. Noe spesifikt antall timer kan jeg umulig komme med, da det varierer fra godt over 12 timer dagen til ca. 1-2 timer dagen. Enkelte unntakstilfeller finnes også, som de få dagene jeg ikke spiller noe.

Lenke til kommentar
Nå snakker vi SPILLING her asså ....

ikke bare sitte på pc'en liksom ..... og stirre på skjermen :lol:

 

Spilling ja, det mener jeg også. Følte at den kommentaren var rettet endel mot meg og mitt svar. Jeg har ikke tall på hvor mange helger jeg har sittet siden fredag ettermiddag til mandag morgen PAL foran PS2'en. Bare avbrutt av soving og litt spising. Final Fantasy X er alene skylden for alt for mange slike helger. Nå i det siste har jo Anarchy Online hjulpet til også, for å gjøre statistikken enda "verre/bedre", alt etter hvordan du ser det.

 

Av litt gamlere spill kan jeg godt nevne Diablo, Diablo II, Neverwinter Nights, Morrowind og svenske Project Entropia. Selvsagt også Final Fantasy-spillene da. Fra FF 1 og oppover :)

 

For enkelte er spilling en hobby, for andre er det en sykdom. Også har vi den tredje gruppen da, som har det som jobb ;)

Lenke til kommentar

Uff, jeg husker den sommern jeg runda Baldur's Gate II... Det ble mange timer. Noen ganger satt jeg lissom 10 timer i strekk og spilte. Tror ikke det var helt bra, men så fikk jeg jo spilt gjennom et seriøst bra spill og :)

Ellers bruker jeg vel 2 timer om dagen eller mer til spilling.

Lenke til kommentar
For enkelte er spilling en hobby, for andre er det en sykdom. Også har vi den tredje gruppen da, som har det som jobb ;)

og de er heldige

Ikke vær så sikker på det. Jeg drifter Norges største gamesite, og har knapt nok tid til å spille lenger. Jobben er morsom den, men hadde blitt enda morsommere om jeg faktisk kunne spille litt selv i blant. Det er nesten umulig.

Lenke til kommentar
Ikke vær så sikker på det. Jeg drifter Norges største gamesite, og har knapt nok tid til å spille lenger. Jobben er morsom den, men hadde blitt enda morsommere om jeg faktisk kunne spille litt selv i blant. Det er nesten umulig.

 

Du får avlaste deg selv litt og gi noen av de redaksjonelle oppgavene til andre, så får du sikkert tid til å spille litt selv også :) *hint hint*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...