Knofle Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Etter å ha startet en del musikktråder uten særlig hell (ingen tilbakemeldinger), prøver jeg meg igjen. Jeg har nå begynt på et lite prosjekt der jeg skal kombinere (som mange andre har gjort) Lost tribe - Gamemaster og Robert Miles - Children. Jeg har ikke bygget noe særlig på sangen ennå, men den kommer nok til å bli ferdig i nærmeste fremtid. Her er iallefall grunngrooven som sangen skal bygge på. Liker dere det? Stream groove på Putfile Oppdatering! Er så og si ferdig med å arrangere sangen, den kan høres her: Fullt arrangert "Dj Knofle - Gamemaster " stream! "Dj Knofle - Gamemaster" Download @ Rapidshare Andre prosjekter som ikke har fått tilbakemelding (men kanskje får det nå? ): Mice in space - "Mice in Space" på Megaupload 3MB ikke stream. (Første jeg har laget, så den er litt sær) If it bleeds, we can kill it - "If it bleeds, we can kill it" på Putfile Laga alt selv, men brukte saksofonen til "Destination unknown". Samples fra spillet "Hidden". I denne versjonen er det litt kødden builddown og buildup. Endret 30. september 2008 av Knofle Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Me like Men det har mer med at jeg elsker melodiene. Men kan du også ha partier der kun den ene låta spilles, vet det er mashup men godt å høre begge hver for seg. Ev ta med melodien som brukes i signum mixen av gamemaster. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Je, når jeg trøkker ut greia kommer ikke alle melodiene til å bli spilt, selvfølgelig. Jeg er ganske dårlig på å bygge sanger, riktignok, så denne grooven trenger ikke å bety noe for hvordan sangen blir hørende ut. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Men få en utkast til en ferdig låt så skal jeg komme med flere kommentarer. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Skal se om jeg får jobba noe med det seinere idag, kanskje imorra. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Da har jeg arrangert sangen. Noe mindre pussing må sikkert til, men det hadde vært flott om noen kunne si sin mening slik at jeg fikk lagd den bedre! "Dj Knofle - Gamemaster" - På Putfile DOWNLOAD sangen fra Rapidshare! Endret 29. september 2008 av Knofle Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Lost tribe remix? Noe som skurrer her... Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Vel, det er vel en mashup av Lost Tribe - Gamemaster og Robert Miles - Children. edit: errr, jeg ser hva du mener. Je, den skal jo ikke "releases" ellerno uansett. Samma hva den heter. Endret 29. september 2008 av Knofle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå