GunnarDa Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Litt småskummelt å kjøre i slike forhold.. Endret 2. oktober 2008 av cyclo Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Stilig...stilig.. Har egentlig ingenting å utsette det for, helt utrolig. Jeg liker vanishing point, noe du absolutt har fått til. Uhyggelig tåke som minner meg om hvor farlig slike forhold er. Slik vær har det vært her på hamar de siste 3 dagene. Veldig skummelt. Lyktestolpene forsvinner inn i tåkens mulm; en kul effekt. Den nærmeste av dem er i et fint snitt. En røff og kontrastrik finish på asfalten. Ja... Herlige saker Endret 27. september 2008 av Milt Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Likte dette. Fikk litt Six Feet Under følelse. Kanskje skulle du ha fått med en lyktestolpe til, slik at dybden blir enda bedre. Dette er pirk. Motivet er veldig pent. Endret 27. september 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 På skjermen min ser jeg den andre lyktestolpen som du sikter til, ultimate. Ser den helt greit hvertfall. Kanskje den skulle vært mer tydelig, sant, men det blir som du selv sier pirkete Lenke til kommentar
GunnarDa Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 En liten recrop for å få med den nærmeste lyktestolpen, samt at bildet nå er i farger .. skjønt den eneste fargen er midtstripen.. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Likte den første versjonen best. Versjon 2 får liksom feil crop, og ødelegger litt. Versjon 1 derimot er veldig bra. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Likte også den første best, makan til flott bilde! Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Etter å ha sett recrop-utgaven må jeg si meg enig med de siste. Den første versjonen var best. Lenke til kommentar
GunnarDa Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Bra å få bekreftet at første forsøk var det beste. Var heldig med forhåndsinnstillingene der siden bildet er "enhåndsknipset". Den første er også min egen favoritt. Takk for innspill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå