Gå til innhold

120mm 59dB Delta vifte.


Navyshark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o

Skal du skape et krigs miljø ala Irak med sandstorm og sånt kan jeg på det varmeste anbefale Delta Viftene. Nærmere orkan og støy kommer du ikke.

Lenke til kommentar

mener å ha lest en plass at når du setter viften til 7 volt så reduseres støyen med 40% mens kjøle-evnen faller bare noen få prosent i forhold.

 

undesøk selv før du stoler 100% på dette. Husker ikke hvor jeg har lest det nemlig.

 

Kjøp deg heller en papst 26db. Flytter nok av luft og bråker ikke så inni hampen heller.

 

Har en slik på 7 volt og kjøler skjermkort og prosessor uten problem i min vannkjøling. Omntrent umulig å høre også :-)

Lenke til kommentar

på 5 volt er deltaen faktisk gansje stikkegående, tipper mindre enn 30 dB, men dette er kunn tipping. har bare sammenlignet deltaen med en enermax 120mm på laveste turtall(oppgitt 22db). Deltaen var litt mer høylytt men ikke så mye.

 

Jeg kunne jo vært utsatt for midlertidig hørselskade da.....

Lenke til kommentar
till dokker som lurer p kor mye dn bråker vess dokker kutter ned p strømmen...kjøp ett måle apparatt som måler desibell(db)

 

Måle apparat har eg. Men ikkje vifta. Og eg veit ikkje om eg vil bruke pengar på den viss den er elendig. På ei anna side må vifta vere über.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...