nightzirch Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Har fått noe trøbbel med PCen min. Jeg rigget opp PCen på ByLAN, logget inn, fikk internett osv. Tok et lite game på CSS, men måtte til butikken før den stengte. Jeg tok på passord og logget ut (Win+L). Da jeg kom tilbake fra butikken var viftene av og ikke noe bilde i skjermen. Jeg trodde først den var satt i Sleep av en eller annen grunn, men den gikk ikke på da jeg trykket på tastaturet eller musen (som begge hadde strøm og lyste). Jeg prøvde deretter å trykke på påknappen for å se om noe skjedde da.. Ingenting. Det som skjer når jeg skrur på, er at den går av med en gang, etter et tidels eller hundredels sekund.. Så.. Hva jeg har prøvd: - Resette bios: Trykke ClrCMOS bakpå hovedkortet (Asus Maximus Formula SE), ta utav batteriet i mer enn 30sek - Resette alle komponentene (ta utav en og en, og starte uten, plugge inn igjen, starte igjen osvosv..) - Sjekket alle ledninger - Starte med forskjellig antall minnebrukker Og sikkert mer, jeg ikke kommer på.. Så jeg trenger virkelig hjelp. Er så kjipt å la den stå død på ByLAN... Dere skjønner sikkert hvorfor Kan det være CPUen som er gåen? Isåfall veldig merkelig at det skjedde idet jeg var vekke.. Edit Det var PSUen som var gåen. Endret 28. september 2008 av Naitsirhc7 Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Eller kan det være at noen har kødda med pcen din. Dratt ut noen ledninger etc. Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Eller kan det være at noen har kødda med pcen din. Dratt ut noen ledninger etc. Har sjekket. Alt er i. ... Lenke til kommentar
nightzirch Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Da var det løst. PSUen takket for seg og tok kvelden. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå