Gå til innhold

Bowling For Soup

Cpt. Abusive

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer litt på om det er noen som har hørt om Bowling for soup... ingen jeg kjenner har hørt om det i det hele tatt, og det syns jeg er litt rart, for jeg digger dem, og hører dem ganske ofte på radioen...

også ville jeg diskutere litt om bowling for soup med noen andre som liker dem da selvfølgelig :p (hvis det er noen da :hmm::p )

lurer litt på hvilken av sangene dems dere liker best osv. jeg liker Ohio og High Hchool Never Ends best

også digger jeg sveisen til vokalisten :!:

Endret av yoye666
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hah, den ene i bandet er like stor som et fjell, komisk... Husker jeg kom over dem for et par år siden, et friskt pust for meg den gang da de spilte så å si bare på humor, barnslig humor altså. Dog, er det lite imponerende musikalsk og tekstmessig. Men en gang i blant er det jo bare deilig å høre på tanketom musikk!

Lenke til kommentar

Det er jo ikke noe spes innen sjangeren sin, men liker man pop-punk er de definitivt verdt å sjekke ut, Har selv de fleste av albumene deres, og syns de har mye for seg. Så dem tilogmed live på O2-fesitval i London i sommer. SKal sies at jeg ble litt skuffet over at de har laged en "clean" versjon av high school never ends til disney. Der er blandt annet "how did maary kate lose all that weight" byttet ut med "how does mary kate always look so great"

Punk Rock 101, Smoothie King, og Two-seater er vel favorittene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...