xersess Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 CunninLynguists er fantastisk musikk, elsker albumet A Piece of Strange! Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 15. august 2009 Forfatter Del Skrevet 15. august 2009 Helt enig Et sykt bra band Lenke til kommentar
xersess Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Blonde Redhead er sinnsvak rå musikk for ein sånn anledning. Minner litt om Radiohead. Dr Strangeluv - ein kul låt med interessante lyder i bakgrunnen som må hørest! Edit: Albumet 23 er forøvrig eit heilt fantastisk album Endret 24. august 2009 av xersess Lenke til kommentar
Bata Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Hvis man er skikkelig ute å svever er denne en fav. Se filmen hos Youtube Kanskje en smule sært for noen, men minimal/tech house og ambient er noe av det feteste å lytte skækk! Edit: WTH? Gikk ikke an å kjøre den i youtube-tags av en eller annen grunn, her er den i direkte link da: Endret 25. august 2009 av Bata Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 URLen er feil eller no. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Denne var litt fet egentlig Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Har fått litt dilla på Ratatat etter et blås i det siste: Lenke til kommentar
Bata Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hahaha, GENIALT! Hadde en LANG Ratatat periode for noen måneder siden, alt med orgel er digg.. Da snakker vi selvfølgelig typ, hammond og andre analoge saker eller i den duren. (moog etc.) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Pink Floyd - The Devision Bell Lenke til kommentar
xersess Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Har fått litt dilla på Ratatat etter et blås i det siste: Ratatat er fett, men eg reagerer på at du ikkje tok med Nostrand, fantastisk låt! Ein skikkelig fyrer! Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Ulver Og alle på den Svidd Neger plata Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Ulvers Perdition City er også utrolig digg. Spesielt førstesangen Lost in Moments. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Ja, den er sykt fet Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 På Ulvers konsert på Øyafestivalen sto jeg og skreik etter Lost in Moments helt til Garm sa at de ikke hadde utstyret de trengte for å spille den Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Hehe Lenke til kommentar
Vegar(d) Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Skymarshall Arts - Bygdefylla FTW http://www.youtube.com/watch?v=86ldu2cazoo Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Helt forjævelig! Hvis man er skikkelig ute å svever er denne en fav. Se filmen hos Youtube Kanskje en smule sært for noen, men minimal/tech house og ambient er noe av det feteste å lytte skækk! Edit: WTH? Gikk ikke an å kjøre den i youtube-tags av en eller annen grunn, her er den i direkte link da: Den var faktisk litt digg Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Faen, denne tråden gir meg lyst på noe blow.... *mine innlegg* Denne skal jeg kose meg med utover uken, ass. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Hørt mye på Perdition City plata til Ulver nå og må si at meste parten av de er syyykt smud, elsker sånn tyype musikk etter ett blås! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå