Bata Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Rjd2 Typ smoke and mirrors. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Bone Thugs-N-Harmony: Smoking Buddha name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Happy 4/20 Yey, den er drit smud Elsker den etter en saftig Jonas Var faktisk mange av disse sangene jeg likte Endret 15. juli 2009 av GrevenLight Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Grateful Dead- Box Of Rain Se filmen hos Youtube Laget en liten stoner spilleliste Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Never Come Down (The Brownie Song) name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Endret 24. juli 2009 av Turbo sindre Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 Den siste der var ganske fet egentlig Må testes Lenke til kommentar
N* Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Dead Meadow - albumet Dead Meadow. Første sangen fra albumet dette: Se filmen hos Youtube Endret 25. juli 2009 av N* Lenke til kommentar
Strand89 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Röyksopp blir fullstendig awesome Lenke til kommentar
embark Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Noen av mine favoritter; Above & Beyond - Home (Album Version) Astral Projection - Ambient Galaxy (Disco Valley Mix) Dakota - Mr. Cappuccino Deadmau5 - Some Kind Of Blue Erykah Badu - On & On Gorgoroth - Will To Power Hallucinogen - Solstice Infected Mushroom feat. Crazy D & Yonatan - Dancing With Kadafi Kanye West with Common & Talib Kweli - Get 'Em High Led Zeppelin - No Quarter Leon Bolier - Singapore OceanLab - Breaking Ties (Flow Mix) Shpongle - Once Upon The Sea Of Blissful Awareness Slagsmålsklubben - Sponsored By Destiny Sunlounger - White Sand (Acoustic) The Game - One Night The Game with Mary J. Blige - Don't Worry The Notorious B.I.G. - Juicy The Prodigy - 3 Kilos Vibe Tribe - Albert Balbert Younger Brother - Psychic Gibbon Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2009 En lang liste der ja The Notorious B.I.G. - Juicy er ganse fet egentlig Turbo Sindre: Den dere Never come down (the brownie song) var drit bra Hørt masse på de i det siste Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Hva slags band var egentlig det ?? Lastet ned en plate av dem, og det var syk musikk CunninLynguists - Don't Leave (When Winter Comes) og på samme cd Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Hsuker første gangen jeg hørte Nirvana - Plateau i skeiv tilstand. Tror jeg omtrent rant ned av sofaen. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Den gitar tror jeg hadde ødelagt hodet mitt vis jeg var noen centimeter over bakken Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Ziggy Marley - One Good Spliff Fant den ikke på jewtube så da blir det spotify Lenke til kommentar
N* Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Endret 6. august 2009 av N* Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Endret 14. august 2009 av GrevenLight Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Du er syk, mann. SYK, sier jeg deg! Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 14. august 2009 Forfatter Del Skrevet 14. august 2009 Hvorfor er jeg syk? Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Syk, som i Sick eller Syk som Forskjølet? Kansje den værste sangen jeg noensinne kunne utpeket etter "Scared of heigts" Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Lite du ser Syk.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå