GrevenLight Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Men det som er med favoritt hasj sangen min, er at de har rolig musikk med masse forskjellige effekter på stemmer og sånt. Elsker det:) Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Brant Björk har noen fine skiver som passer utmerket etter en blås, spesielt Jalamanta er fin. eller kan du burde sjekke ut Kyuss, også de har ting som er ganske herlig:) Lenke til kommentar
Hypex Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Showtek - Fuck the system Passer flott til detta dopings måltidet ditt, gl hf. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Absolutt ingenting som slår denne (...) Nøyaktig den låta jeg tenkte å linke til da jeg så topic. Herlig sang. Lenke til kommentar
epifant Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Atmos - The only project Syrete. Anbefales å høre HELE sangen, å kun høre noen sekunder her og der blir VELDIG mye tammere... Biosphere - Hyperborea Avslappende. Ambient-guru Geir Jenssen på sitt beste, fra albumet Substrata. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Stenges for opprydding. Sånn: 15 innlegg med off-topic og søppel er fjernet fra tråden. Vil dere diskutere lovligheten rundt hasjrøyking og andre problemstillinger, gå til Politikk og samfunn. Det er etter mitt skjønn helt legitimt å spørre etter slik musikk da det ikke oppfordrer til lovbrudd på noen måte. Kommentarer til moderering gjøres via PM og ikke i tråden. Som anbefaling kan jeg komme med Linval Thompson - I Love Marijuana. Endret 10. oktober 2008 av cun Lenke til kommentar
2ore Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Cannabis Corpse - Fucked With Northern Lights http://www.youtube.com/watch?v=4eoVk-5GoZc&fmt=18 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Cannabis Corpse - Fucked With Northern Lights http://www.youtube.com/watch?v=4eoVk-5GoZc&fmt=18 Det er musikk man ikke hører på etter at man har røyka... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Sangen Opeth-Windowpane. Lenke til kommentar
jegerveldigdum Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Du bør heller spille spill! Team Fortress 2! Men alle disse artige lydene til figurene etc. er faen meg herlig! Jeg ble helt helt sprø når hu dama sa: Oooover time! Hu hørtes så skuffa ut! jeg ble helt med nei nei, tenkte jeg! Sjefen er sinna! Lenke til kommentar
Demon_Cleaner Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Electric Wizard - Dopethrone, Witchcult Today, Come My Fanatics Sleep - Dopesmoker, Holy Mountain Black Sabath - Master Of Reality, Paraniod, Sabbath Bloody Sabbath, Black Sabbath Acid King - Busse Woods Kyuss - Welcome To Sky Valley Spirit Caravan - The Last Embrace bare noen av mine favoritt røyke album. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Mye til Seigmen funker veldig bra, Mezuzah er en av mine favoritter. Ellers vil jeg anbefale, som sagt før her, mye av tidlig Pink Floyd og også en del Jimi Hendrix og annen lik musikk fra samme tidsperiode. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Gong! Angels Egg er eit bra album. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Den ultimate Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Sanger av Manu Chao er digge etter en blås. Me Gustas Tu Bongo Bong je ne t'aime Snow - Informer er også ganske digg Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Kalle Baah er digg Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
xersess Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Sanger av Manu Chao er digge etter en blås. Me Gustas Tu Bongo Bong je ne t'aime Snow - Informer er også ganske digg Se filmen hos Youtube Haha! Den første der synger vi i spansktimene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå