GrevenLight Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Hei, tenkte jeg skulle gjøre litt om på denne tråden Her er den gamle.... Hei, lurte på om noen kunne komme med noen plater som er digge og rolige og høre på etter at man har røyket en Joint? Det jeg da lurer på er hva slags sanger du liker og høre etter du har tatt en joint? Min liste må vel være. 4. Smoking Budda - Thug Mentality - Krayzie Bone Tok bare 5, syntes det er greit Det som hadde vørt kult var vis dere andre også skrev in deres topp 5. Helst med youtube.com link eller lingnende Oppfordrer ingen til og røyke hasj, og man skal heller ikke diskutere hasj her, bare musikk man liker etter hasj. Så dette bryter vel ikke retningslinjene... Endret 30. oktober 2008 av Snus-Dog Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Jimi hendrix, purple haze Cypress hill I wanna get high Legalize It-Peter Tosh Det meste av bob marley Edit: så ikke at du var ute etter plater, har desverre ikke noen forslag på hele plater som funker bra til dette formålet. Endret 27. september 2008 av Cpt Lenke til kommentar
Coa Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Det meste av reggae funker bra... Kalle baah, bob marley og ellers rolig musikk. Lenke til kommentar
Huffern Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 det meste til lemon jelly spesielt: lemon jelly - nice weather for ducks link: Lenke til kommentar
Daggie Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Cypress Hill og Bob Marley er jo obligatorisk.. Ellers vil jeg muligens anbefale:P Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Har ikke lyd på denne datan, men den virker som en techno låt. Er ikke glad i Techno etter en Joint:P Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Virker lurt og høre på stressende syremusikk etter en sticky-icky, det skal jeg aldri gjøre Lenke til kommentar
Huffern Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Virker lurt og høre på stressende syremusikk etter en sticky-icky, det skal jeg aldri gjøre stressende??? eneste stressende lemon jelly låten jeg kommer på nå er: shouty track: ... greit nok hvis trådstarter ikke liker elektronisk musikk...men jeg vil si at nice weather for ducks er en avslappende låt. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Pink Floyd, Cypress Hill, Frank Zappa. Atom Heart Mother. Lydeffekter er eitt must. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Two Words man: Bob MarlEY Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Pink Floyd - Interstellar Overdrive Lenke til kommentar
Daggie Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Den "syre" linken jeg kom med bør du høre ferdig. Er på en rar måte stimulerende å høre på når du er i rus. The Prodigy med Outer Space er også et alternativ.. Denne sangen bare fordi du vil freake ut fulstendig, sinsykt. Viktig at du faktisk ser musikkvideoen, sangen alene er jo ikke så kult.. Tenk utradisjonelt, ikke bare hørr på "chill" musikk når du er høy, hør litt på sykt rar musikk som tar fokuset ditt fulstendig. DA lever du livet. "Joint musikk" er oppskrytt. Endret 10. oktober 2008 av cun Slettet innspill til off-topic-diskusjon Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Ween plata: The Mollusk er digg og høre på, noen andre som vet om noen band som har lingnenge album Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Også fått sansen for Snopp Dogg sangen Sexual Eruption. Den er rett og slett digg, høres kansje litt rart ut at jeg hører på den siden jeg er METALLICA fan deluxe. Men Sexual Eruption knuser Metallica når du har røyket godsakene. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Også fått sansen for Snopp Dogg sangen Sexual Eruption.Den er rett og slett digg, høres kansje litt rart ut at jeg hører på den siden jeg er METALLICA fan deluxe. Men Sexual Eruption knuser Metallica når du har røyket godsakene. Da bør du i grunn sjekke ut Dr.Dre med debutplata The Chronic. Snoop i storform med ufattelig groovy p-funkrytmer Lenke til kommentar
Seian Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) For spesielt interesserte: Fredrik Thordendal's Special Defects - Sol Niger Within Endret 10. oktober 2008 av cun Fjernet sitering av slettet innlegg Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Absolutt ingenting som slår denne Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) For spesielt interesserte: http://images.amazon.com/images/P/B00000I40S.01.MZZZZZZZ.jpg Fredrik Thordendal's Special Defects - Sol Niger Within Haha Den plata klarer å riste rytmesansen min i fillebiter. Endret 10. oktober 2008 av cun Fjernet sitering av slettet innlegg og bilde Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Absolutt ingenting som slår denne AlbUCqtzC0E Denne låta poppa med en gang opp i huet mitt da jeg hørt den.. Se filmen hos Youtube Endret 10. oktober 2008 av cun Slettet sitering av youtube-bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå