Gå til innhold

Dine favorittsanger etter et blås?


GrevenLight

Anbefalte innlegg

Hei, tenkte jeg skulle gjøre litt om på denne tråden :)

 

Her er den gamle....

 

Hei, lurte på om noen kunne komme med noen plater som er digge og rolige og høre på etter at man har røyket en Joint?

 

 

 

Det jeg da lurer på er hva slags sanger du liker og høre etter du har tatt en joint?

 

Min liste må vel være.

 

4. Smoking Budda - Thug Mentality - Krayzie Bone

 

Tok bare 5, syntes det er greit :)

Det som hadde vørt kult var vis dere andre også skrev in deres topp 5. Helst med youtube.com link eller lingnende :)

 

 

Oppfordrer ingen til og røyke hasj, og man skal heller ikke diskutere hasj her, bare musikk man liker etter hasj. Så dette bryter vel ikke retningslinjene...

Endret av Snus-Dog
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Virker lurt og høre på stressende syremusikk etter en sticky-icky, det skal jeg aldri gjøre :no:

 

stressende???

 

eneste stressende lemon jelly låten jeg kommer på nå er: shouty track:

...

 

 

greit nok hvis trådstarter ikke liker elektronisk musikk...men jeg vil si at nice weather for ducks er en avslappende låt.

Lenke til kommentar

Den "syre" linken jeg kom med bør du høre ferdig. Er på en rar måte stimulerende å høre på når du er i rus.

 

The Prodigy med Outer Space er også et alternativ.. Denne sangen bare fordi du vil freake ut fulstendig, sinsykt. Viktig at du faktisk ser musikkvideoen, sangen alene er jo ikke så kult..

Tenk utradisjonelt, ikke bare hørr på "chill" musikk når du er høy, hør litt på sykt rar musikk som tar fokuset ditt fulstendig. DA lever du livet. "Joint musikk" er oppskrytt.

Endret av cun
Slettet innspill til off-topic-diskusjon
Lenke til kommentar
Også fått sansen for Snopp Dogg sangen Sexual Eruption.

Den er rett og slett digg, høres kansje litt rart ut at jeg hører på den siden jeg er METALLICA fan deluxe.

Men Sexual Eruption knuser Metallica når du har røyket godsakene.

Da bør du i grunn sjekke ut Dr.Dre med debutplata The Chronic. Snoop i storform med ufattelig groovy p-funkrytmer ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...