roy_nor Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Har en Nokia mobil her som jeg skulle ha bestilt nytt batteri til, men jeg har helt glemt modell nr er. Den har: - Gjennomsiktig, avtagbard deksel, forran og bak, inni dekselet kan man legge forskjellig design papir. - tastene er ovale og henger sammen (feks så er * og 7 er samme tast, nederste del av tasten er * og øverste del er 7) - den har lavoppløsning fargeskjerm (96x96 tror jeg) - den har 0.3 mp kamera - pilknappen er en stor rundt tast Den er kort sagt super plastic fantastic, og er, hvis ikke jeg husker helt feil, i 3XXX serien. Takker for all hjelp!! =) Endret 27. september 2008 av roy_nor Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Nokia 3200. Forresten 128 x 128 pikslers skjerm. Endret 27. september 2008 av Mikachu Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Off. Den var forferdelig. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Og batteriet du trenger heter BLD-3, ligger på litt over 100kr+frakt orginalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå