Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil prøva anal - dama vil ikke


Gjest nyskjærring_på_analsex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ikke noe mening med noe, meningen er hva vi gjør den til så ikke dra frem gammel antihomo retorikk.

Vi er her for å spise, drite også dø og alt annet vi foretar oss er hva vi gjør det til.

 

Ja jeg mener nå hva jeg vil, men vist vi var skapt for og være homofili så haddemenn kunnet befrukte menn, eller kvinner befrukte kvinner.

Endret av Cpt
Lenke til kommentar
Ja jeg mener nå hva jeg vil, men vist vi var skapt for og være homofili så haddemenn kunnet befrukte menn, eller kvinner befrukte kvinner.

Vi er ikke skapt, det bare ble slik etter masse år med evolusjon. Hvis folk hadde knullet hverandre i ræva lenge nok kunne sikkert menn også fått barn etterhvert. Hvem vet.

 

Vi ble skapt mener nå jeg, men uansett. Vi ville ikke kunnet befrukte hverandre ved å bli tatt i stumpen, fordi evelusjonen forutsetter at noen ''mutanter'' hadde kunnet befrukte hverandre slik i ny og ne eller fått en annen fordel av det.

Endret av Cpt
Lenke til kommentar

Hvis du har veldig lyst så er det bare å si det rett ut at du vil prøve det? Om hun kommer med et annet forslag senere må jo du selvfølgelig vurdere dette..

 

Ta det rolig å si at du stopper med en gang hun sier det.. Ta godt vare på henne og ikke bare kjør på slik du ellers ville gjort.. Du kjenner det nok mye bedre enn vanlig uansett.. Begynn forsiktig med en finger og bruk lang lang tid før du prøver med flere osv... Jeg tror hun vil like det og bli mer trygg på deg også om du gjør dette riktig.. Jeg var jo også ganske skeptisk i begynnelsen, men jeg ble overtalt..

 

En måte du kan "lure" henne (som foressten er en skikkelig digg måte) er at du begynner å fingre henne på vanlig måte... Etterhvert "lurer" du en finger litt lenger ned samtidig som du fortsetter å fingre henne på "vanlig måte"... Det vil gi henne en deilig følelse samtidig som hun kanskje blir tent på å gå videre?

Det kan du selvfølgelig også gjøre om hun sier seg villig da :yes:

 

Ikke bare stikk den opp der! Det er vondt, ubehagelig og kan også ødelegge hun følelsesmessig :ohmy:

Lenke til kommentar

Ikke finn på å "bomme" med vilje. Det ville gjort saken mye verre, absolutt! Madammen bør være forberedt å trygg på deg. Hvor lenge har dere vært sammen, eller rettere sagt: Hvor lenge har dere hatt et aktivt sexliv?

 

Min historie: Jeg var smålig beruset, hun var smålig beruset og hadde mensen. Jeg fyrte på med vanlig foreplay egentlig, erting og berøring er og der. Så beveget jeg meg litt nedover med fingrene. Deretter spurte jeg rett ut da ho var tent som bare det: "Kan jeg ta deg i ræva?" Ho sa ja, og jeg gikk veldig rolig frem, å sa tydelig i fra at ho skulle si ifra om jeg skulle stoppe.

Lenke til kommentar
Hun svarer meg med å spørre hva jeg hadde sagt om hun skulle stappa noe stort og hardt opp i rompa mi, og som sant skal sies, så hadde jeg også vært skeptisk til det.

Før du i det hele tatt vurderer å gjøre noe sånt mot henne bør du være villig til å være med på sånt selv.

 

Men det er ikke spesielt fantastisk, ikke verdt noe mas.

Lenke til kommentar
Har lyst til å prøve analsex, men dama vil ikke en gang tenke tanken. Går ut fra at hun synes det er tabu og forventer at det skal gjøre vondt (forståelig nok), men det syntes hun jo vaginal sex var første gang også. Hun svarer meg med å spørre hva jeg hadde sagt om hun skulle stappa noe stort og hardt opp i rompa mi, og som sant skal sies, så hadde jeg også vært skeptisk til det.

 

Så, spørsmålet: Er det verdt bryet å prøve å overtale henne? Hva skal jeg i så fall si?

Da respekterer du at hun ikke vil, så legger du den tanken fra deg. ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...