Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil prøva anal - dama vil ikke


Gjest nyskjærring_på_analsex

Anbefalte innlegg

Gjest nyskjærring_på_analsex

Har lyst til å prøve analsex, men dama vil ikke en gang tenke tanken. Går ut fra at hun synes det er tabu og forventer at det skal gjøre vondt (forståelig nok), men det syntes hun jo vaginal sex var første gang også. Hun svarer meg med å spørre hva jeg hadde sagt om hun skulle stappa noe stort og hardt opp i rompa mi, og som sant skal sies, så hadde jeg også vært skeptisk til det.

 

Så, spørsmålet: Er det verdt bryet å prøve å overtale henne? Hva skal jeg i så fall si?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har lyst til å prøve analsex, men dama vil ikke en gang tenke tanken. Går ut fra at hun synes det er tabu og forventer at det skal gjøre vondt (forståelig nok), men det syntes hun jo vaginal sex var første gang også. Hun svarer meg med å spørre hva jeg hadde sagt om hun skulle stappa noe stort og hardt opp i rompa mi, og som sant skal sies, så hadde jeg også vært skeptisk til det.

 

Så, spørsmålet: Er det verdt bryet å prøve å overtale henne? Hva skal jeg i så fall si?

 

 

 

Har hatt analsex mange ganger , vi stoler på hverandre og det var en lang vei dit. http://debatt.sol.no/node/7686161 En link som mange har skrevet om analsex. Sjekk mange steder og få info.

 

Snakke med henne om det, er greit. Men, du er jo skeptisk til det selv. Man skal ikke tåle så inderlig vel, det man ikke tåler selv.

For å ha analsex må man stole hundre prosent på partnern sin. Og du MÅ vite hvordan man skal gjøre det, ellers kan du skremme vettet av henne, og det vil være enda vondere for henne. Analsex er ikke det samme som vaginal sex.

 

Men lykktil:)

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Snakk med henne og finn ut hvorfor hun ikke vil. Hvis hun blir med på det, tar du det rolig og varmer opp godt. Pass på at der er vått nok, ved å peise på med mye glidemiddel. Dersom hun nekter, er det ikke så mye du kan gjøre. Respekter det eller finn deg en ny dame.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...