Jajakanskjedet Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Hei jeg fikk ett Kodak easyshare ZD710 av faren min og han han kan ikke huske om han har ladet det før eller ikke.... det jeg lurer på er hvordan jeg kan lade kameraet. I bruksanvisningen står det at det batteriet jeg har ikke er oppladbart. Hvor kan jeg kjøpe batteri og lader? ver så snill å hjelp!!!!!!!!! Endret 27. september 2008 av kennet94 Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Unnskyld meg, men har du sjekket hvor du stiller hvilket spørsmål? Forsøk å stille spørsmålet i den kategorien som finnes for ditt kamera, som er et kompaktkamera. Det er ikke alltid de samme personene som er aktive i kompaktkamerakategorien er aktive her hvor det handler om speilrefleks. Men et svar fortjener du, selv om du hadde klart å google det på to minutter selv. Du trenger bare taste ordet charger foran Kodak Easyshare ZD710, så finner du for eksempel denne greie prisen på den originale laderen. Og det finnes alternative merker også, som GP og Energizer. Jeg mener å huske at Energizer har reklamert med at de har ladere til nesten alle kameraer som har vært på markedet de siste årene. Ikke vet jeg om det stemmer, men egentlig er jo problemet ditt løst. Du vet i alle fall hva laderen heter, hvis du ønsker å bestille den fra Kodak-importøren Aronsen A/S. Selv om det er et firma som ikke har stygge riper i lakken som jeg vet om, så kan de neppe tilby laderen billigere enn 22 pund. Selv om kameraet ditt ikke er speilrefleks så tar det sikkert gode bilder likevel. Det bygger på kompaktkamerateknologi, det stemmer. Det har heller ingen speilsøker, så den delen må besørges av elektroniske søkere. Men optikken er stor i forhold til teknologiens begrensninger, slik at den typen kameraer som oftest tar skarpe bilder. Endret 28. september 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 For ikke å snakke om å ikke dobbelposte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå