Gå til innhold

hvordan får jeg sperret min frastjålte iPhone?

Anbefalte innlegg

jeg ble frastålet min nye iPhone 3G i går kveld på Kastrup Flyplass, København. jeg har one call, og har sendt mail for å sperre abb'et. men kan jeg få sperret telefonen på et vis, slik at iStore får telefonen til å selvdestruere, sperres, bli ubrukelig eller noe annet irriterende for tyven, dersom han er smart nok til å koble den til en pc? finnes det noe slikt, og hvem ringer jeg (med min slitne gamle telefon.....)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

snakka med netcom. sperring av telefoner med imei-nummer er visst politiets greie. får snakke med dem på mandag, det skjer neppe så mye idag da... mitt eneste håp nå er at apple kan få telefonen min til å eksplodere i lomma på den j@velen nede i Køben, når den meldes stålet, når han minst venter det...

Lenke til kommentar

normalt er jeg skeptisk til Apples "overvåkning" av sine kunder, men idag håper jeg faktisk de kan pinpointe hver eneste solgte telefon ned til en meters feilmargin i hele verden. jeg håper jo samtidig at de har gjemt små bomber i dem også, som de når som helst kan fyre av for å blåse ut trommehinna på fyren. men det er mulig jeg er noe påvirket av affekt etter et så latterlig frekt tyveri i en sikkerhetskontroll... :angry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...