asad Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Er det mulig å få tak i alle patches som er blitt gitt ut, i en ( 2, 3 ) filer? Slik at man slipper å installere alt på nytt for hver gang man reinstallerer windows? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Laster ikke launcheren automatisk ned de nyeste slik at du slipper å laste ned alle sammen på nytt? Lenke til kommentar
asad Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Takk for tidenes raskeste svar, men problemet er at jeg trenger en fil jeg kan få tak i NÅ, siden den skal overføres til en ekstern harddisk. Å laste ned der jeg skal funker ikke, så jeg trenger en separat fil.. Endret 27. september 2008 av asad Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Prøv å se på Fileplanet, vet at de legger opp patchene der etterhvert, mulig de har de som en pakke også. Lenke til kommentar
Raoul Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 http://www.wowwiki.com/Mirrors Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Takk for tidenes raskeste svar, men problemet er at jeg trenger en fil jeg kan få tak i NÅ, siden den skal overføres til en ekstern harddisk. Å laste ned der jeg skal funker ikke, så jeg trenger en separat fil.. Bare dra hele wow-mappa over på den eksterne? Funker fett. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Du kan laste ned 2.0 WOW installer fra Blizzard. Deretter kan du last ned 'slim' versjonen av BC fra Blizzard. Og sist 2.4 patchen. Det er den "minste" pakken du kan få. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Vis du vil ha alle over på ekstern harddisk, så tar du heller over hele wow mappa som matsemann sier, da kan du bare dra den over til harddisken din etter en formatering Lenke til kommentar
asad Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 takker for tipset. Skal gjøre som dere sa og kopiere hele mappa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå