Gå til innhold

diskusjon.no er håpløs


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når forumet er såpass omfattende som det er blitt så er det jo umulig å ha alt i en stor kategori. Det er jo best for en som lager en tråd med problem x at den ikke en halvtime etter opprettelse er forsvunnet til side 3 og aldri klarer å komme seg opp til førstesiden mer en 10-20 minutt selv med bump i hytt og pine.

 

Det at overklokking.no er vel ikke direkte knyttet til forumet, det er noe hardware.no står bak(?).

Lenke til kommentar

Avgjørelsen med overklokking.no har ikke noe med forumet å gjøre nei. Angående kategorier, så syntes jeg rent personlig det er veldig mange og jeg ser behovet for litt mer "sammenslåing" i hvert fall. Kan jo tidvis gå seg vill på forumet og det tar noen dager å komme seg ut igjen.

 

Når det kommer til overklokking så ble i hvert fall de kategoriene samlet under en felles paraply tidligere i år, etter ønske. Før var de spredt rund i den gamle "hardwaredelen". Så det skal i hvert fall være mer oversiktlig for en overklokker, både med å bruke siste 24 timer og ved den tradisjonelle "klikke seg inn i kategori".

Lenke til kommentar
Når forumet er såpass omfattende som det er blitt så er det jo umulig å ha alt i en stor kategori. Det er jo best for en som lager en tråd med problem x at den ikke en halvtime etter opprettelse er forsvunnet til side 3 og aldri klarer å komme seg opp til førstesiden mer en 10-20 minutt selv med bump i hytt og pine.

Det var mer ment som at de fleste kategoriene som har blitt opprettet de siste årene ikke burde vært her.

Men det er jo såklart bare min mening, selvfølgelig vil jo hw.no ha mest mulig brukere og trafikk og håve inn penger.

 

Overklokking.no var en smule inaktivt, dessverre, så forståelig at det ble slått sammen med hw.no, men hadde vært knall om noen ga de litt mer penger osv. for å få opp litt mer stoff den gang.

Endret av Zerblat
Lenke til kommentar

Kan legge til at for min egen del så har jeg alltid vært tilhenger av at forumet burde kunne omfatte det meste. Så slipper jeg å hoppe fra forum til forum. Jeg tror de fleste har mange interesser, hvor man kan gå fra å diskutere siste spill, til å diskutere samlivsproblemer og hvilken film man skal ta dama med på. Og om man lastet ned filmen fremfor å kjøpe den, men var så lite kyndig at man presterte å få virus på pc'en i samme slengen så kunne man spørre om hjelp på forumet til det også. Så du kan anse meg som en av "synderne" for akkurat det, og det var ikke økonomisk betinget den gang (ei heller nå). Fra min side i hvert fall.

 

Har man noe å si så burde man kunne si det på Diskusjon.no. Noe forenklet :)

 

Jeg foretrekker i hvert fall å ikke måtte ha en bruker på Brann sitt forum, en på et filmforum, en på et politikkforum osv. Jeg tviler på at jeg er alene. Om poteten går på bekostning av krydderet? Tja, jeg hører ofte det påstås, men har ikke sett noe empirisk informasjon som bekrefter påstanden.

Lenke til kommentar

Er enig i at et forum for "alt" er en god måte å gjøre det på. Noen ganger må man selvfølgelig ty til spesifikke fora som for eksempel for hjelp med program x.

 

En av de positive tingene med et såpass bredt forum er jo at det virkelig skaper et "samfunn" med flere områder og man kan bli gjenkjent fra et sted til et annet. Det er sikkert mange som synes akkurat dette er veldig negativt, men jeg synes det er en god ting.

Lenke til kommentar
Selv synes jeg det fører til for mye posting om ting man aner null og niks om og ikke burde svart på i det hele tatt, men det kan jo bare være meg.

De som ikke kan noe innenfor et område merker man seg jo etter en liten stund. Det vil alltid være sånne uansett hvor man går (kanskje mindre hvis det er snakk om fora de ikke i sin villeste fantasi kunne tenke seg å registrere seg på, men på en annen side så er det jo deler av forumet som jeg aldri har vært innpå (tror jeg), men som jeg vet er der hvis jeg har et spørsmål angående det).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...