johnrambo222 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 GAIN TREBLE BASS MIDDLE VOLUME. REVERB PÅ FORSTERKEREN...HAR EN ASHDOWN.. HVORDAN STILLER MAN SÅ MAN FÅR GOD LYD? ER DRITT LEI AV Å STILLE HELE TIA UTEN Å FÅ GO LYD... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Stiller bare på volum jeg, er forsovet bare det og inngang jeg kan velge på forsterkeren Men det skal da låte naturlig så jeg liker ikke å bruke sånne ting, men kan jo være at man må endre litt på slikt på grunn av romklang osv da. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Middle, treble og bass lar man normalt stå på 0 om man ikke har spesielle preferanser. Er ganske sikker på at du kan la de andre instillingene bortsett fra volum også stå på 0 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Eneste jeg stiller på er volum. Men så har jeg tatt en romkalibrering på receiveren. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Dette er en gitarforsterker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå