ThoooR Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Hei Jeg sitter med en del Mp3 som tar litt plass, så jeg lurer på et bra program som automatisk konverterer disse til Mp3 Pro? da d hadde vært meget kjekt plassmessig... forslag, noen..? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Hei Jeg sitter med en del Mp3 som tar litt plass, så jeg lurer på et bra program som automatisk konverterer disse til Mp3 Pro? da d hadde vært meget kjekt plassmessig... forslag, noen..? Rekomprimere et lossy format med et nytt lossy format? Du står ovenfor en operasjon som tar knekken på lydkvaliteten på musikken din. Ikke å anbefale. Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg vil påstå muligens å si at kanskje Mp3 Pro faktisk er like bra som Mp3 Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg vil påstå muligens å si at kanskje Mp3 Pro faktisk er like bra som Mp3 Det er godt mulig, men ikke når utgangspunktet er en annen MP3-fil da denne allerede er komprimert, dvs. at du allerede har 'mistet' mye av originallyden. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg vil påstå muligens å si at kanskje Mp3 Pro faktisk er like bra som Mp3 Dette får være din påstand. Uansett mister man kvalitet om man konverterer fra en lossy format til et annet. Grunnen til dette er at Mp3 og mp3 pro kuter vekk forskjellige deler av lydbildet. Så når du kompinerer kuttingen fra begge formatene mister man mye kvalitet. Skal du absolutt bruke mp3pro så bør du heller rippe samlingen på nytt. Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 kunne ikke bare få svar på spørsmålet... bare masse klaging... noen som vet om noen prog.?? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Det er ingen som klager, de ville vel bare informere at kvaliteten blir verre... Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Hvorfor MP3 Pro? OGG er jo så hipt og in for tiden. Uansett, på www.maz-sound.de har jeg sett ting om MP3 Pro. Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 tror ikke jeg juger når jeg sier at MusicMatch ta seg av dette (også). kommer ikke inn på siden her fra jobben (føkin' SmartFilter) men mener å huske at det lar seg gjøre i dette Gilde programmet. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Vet du sikkert er lei av å høre dette nå, men det kan ikke gjenntaes for ofte, man får ganske MASSIVT kvalitetstap ved å gjennomføre denne operasjon, så vær sikker på at det er dette du vil. AtW Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 Vet du sikkert er lei av å høre dette nå, men det kan ikke gjenntaes for ofte, man får ganske MASSIVT kvalitetstap ved å gjennomføre denne operasjon, så vær sikker på at det er dette du vil. AtW Hehe... høres ut som jeg skal amputere armen fordi jeg ikke liker tatoveringen... men mp3,160 Kbps----> pro i 80 Kbps høres ganske greit ut egentli... klart har ikke hørt på anlegge i stua enda....... :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå