Mr. ve Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Har spilt litt Gears of War de siste par dagene, og må si jeg liker spillet veldig godt. Men, jeg ser at på pause menyen står det "COG-tags 1/30". Den første er jo en freebie, men jeg har gått forbi flere døde COGs, men finner aldri en tag rundt dem.. Mulig det blir litt spoiler, men kan dere hinte litt hvor jeg bør leite? Har også prøvd meg litt på live, men du dæven, det er vanskelig! Har dere noen nybegynner triks der? Hadde vel 1 kill, 3 downs og rett under 100poeng etter endt kamp Og må man helt bort og sparke til motstanderen etter man har skutt dem i bakken? Kan man ikke drepe dem fra avstand? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) COG-tags finner du steder det er malt Gears logoen på veggen, du hører også en liten lyd hvis jeg ikke tar helt feil. multiplayer kommer ann på hvilken mode du spiller, på vanlig warzone kan du drepe på avstand. Execution må du bort å trampe på dem Endret 27. september 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Takker for svar. Stemmer at jeg spilte Execution i går, så det forklarte litt. GeOW på veggene ja, har nok gått forbi en goood del da.. Skal spille co-op med en kompis etter helga, må jeg da begynne helt på nytt? Han har ikke spilt noe før.. Og får jeg da en Co-op save, og en single save? Eller kan vi spille videre alene, for så å spille sammen igjen på samme save senere? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Du trenger tips til multiplayer? Når du er nærme en fyr som har hagla dratt frem er det nok tryggest at du tar frem hagla du også. Du må imidlertid ikke finne på å sikte, da blir du skyteskive. Her er det blind fire som gjelder. Pass å bevege deg hele tiden. Aldri chainsaw når det er en rett foran deg, hvis du blir truffet senker man sagen og du er død før du får startet den igjen. Noe som er feigt, gøy og effektivt er å denge løs med pistolen. Melee to ganger, og stakkaren du prøver å knuse er garantert downa. Tre-fire skudd og en melee fungerer også fint Double melee fungerer ikke med hagle! Og du må heller ikke trampe på dem i execution, du kan slå hvis du vil. Og så vidt jeg husker kan du skyte hvis du er nærme nok. Men det finner du fort ut Hvis du trykker B med granat fester granaten seg på fienden, du må naturligvis være ganske nærme for at det skal gå. Hvis du spiller mot en som suger er det gøy å feste røykgranat på ham BTW: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=961829&st=20 Endret 27. september 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Ser på en film her, at med sniperen kan man først skyte med sikte, for så og zoome en gang. Hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 COG tags videoer finnes på youtube osv hvis du er litt lat som meg med å lete Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 de skyter en gang først, slik at de kan få active reload neste gang, og downe motstanderen med ett skudd. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ser på en film her, at med sniperen kan man først skyte med sikte, for så og zoome en gang. Hvordan gjør man det? Du zoomer ved å trykke analogspaken. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Dukker stadig opp ting jeg lurer på, så jeg bare bruker denne tråden Hvilken sensitivitet spiller dere med? Har den på LOW selv, men går litt tregt å snu seg rundt.. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Det er jo ikke noe som er best når det kommer til sens. Alt utifra hva en foretrekker lizm. Hva med å prøve å stille opp sensen hvis det går for sakte med low...? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Tror jeg har min på ett hakk over standard. Ellers så var det to, nei det var ett. Bevegelighet og muligheten til å snu deg fort er alfa og omega i dette spillet. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg ble skikkelig misunnelig da jeg leste første post. Tenk å oppleve dette spillet på nytt med hans øyne! Nyt det, Mr. ve! Vi andre får glede oss til GoW 2 i stedet, du får kose deg i mellomtiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå