Gå til innhold

Nybegynner spm om Gears of War

Mr. ve

Anbefalte innlegg

Har spilt litt Gears of War de siste par dagene, og må si jeg liker spillet veldig godt.

Men, jeg ser at på pause menyen står det "COG-tags 1/30". Den første er jo en freebie, men jeg har gått forbi flere døde COGs, men finner aldri en tag rundt dem.. Mulig det blir litt spoiler, men kan dere hinte litt hvor jeg bør leite? :p

Har også prøvd meg litt på live, men du dæven, det er vanskelig! Har dere noen nybegynner triks der? Hadde vel 1 kill, 3 downs og rett under 100poeng etter endt kamp :p

Og må man helt bort og sparke til motstanderen etter man har skutt dem i bakken? Kan man ikke drepe dem fra avstand?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

COG-tags finner du steder det er malt Gears logoen på veggen, du hører også en liten lyd hvis jeg ikke tar helt feil.

multiplayer kommer ann på hvilken mode du spiller,

på vanlig warzone kan du drepe på avstand.

Execution må du bort å trampe på dem

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Takker for svar.

Stemmer at jeg spilte Execution i går, så det forklarte litt.

GeOW på veggene ja, har nok gått forbi en goood del da..

Skal spille co-op med en kompis etter helga, må jeg da begynne helt på nytt? Han har ikke spilt noe før.. Og får jeg da en Co-op save, og en single save? Eller kan vi spille videre alene, for så å spille sammen igjen på samme save senere?

Lenke til kommentar

Du trenger tips til multiplayer?

Når du er nærme en fyr som har hagla dratt frem er det nok tryggest at du tar frem hagla du også. Du må imidlertid ikke finne på å sikte, da blir du skyteskive. Her er det blind fire som gjelder. Pass å bevege deg hele tiden.

Aldri chainsaw når det er en rett foran deg, hvis du blir truffet senker man sagen og du er død før du får startet den igjen.

Noe som er feigt, gøy og effektivt er å denge løs med pistolen. Melee to ganger, og stakkaren du prøver å knuse er garantert downa. Tre-fire skudd og en melee fungerer også fint :) Double melee fungerer ikke med hagle!

Og du må heller ikke trampe på dem i execution, du kan slå hvis du vil. Og så vidt jeg husker kan du skyte hvis du er nærme nok. Men det finner du fort ut ;)

Hvis du trykker B med granat fester granaten seg på fienden, du må naturligvis være ganske nærme for at det skal gå. Hvis du spiller mot en som suger er det gøy å feste røykgranat på ham :D

BTW: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=961829&st=20

Endret av -drugiS-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...