kevinedomm Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Heisann! Skaffa oss en kattunge som er 10 uker gammel, og la idag merke til at noen drittunger har stappet mold inni ørene på den, noen råd til hvordan man får dette bort uten å måtte gå til dyrlege? Har hatt bittelitt matolje der som molden i øret er, har fått bort litt nå men vet ikke om det holder. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Fortsett med oljen! Etter hvert har all smuss kommet ut. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Burde vel ikke være så vanskelig å få ut mold/jord? Q-tips? Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Tror det sitter for hardt til å begynne med Q-tips enda Lenke til kommentar
pululf Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Vet du hvem som har gjort det? Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Niks, har vært sånn før vi fikk den for et par dager siden. Hadde jeg visst det hadde foreldrene skulle fått betalt for dyrlegen.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Sitter driten inni øret, er q-tips det verste du kan bruke. Da stuer du bare driten lenger inn. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Har du tlf nr til de du fikk katten av? Jeg hadde ringt de med en gang!! Hva med en pinsett? Prøv å få det ut på et vis, uten å dytte det lenger inn. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ta en binders og brett den ut slik at du får to "kroker". Så kan du bruke den misnte kroken til å pelle ut dritten. Funker bra på ørevoks. Lenke til kommentar
sharkbite Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 hadde dette skjedd men en av mine katter og hvis jeg viste hvem som gjorde det..... de hadde ikke klart å gå hjem etter det..... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Fortsett med oljen! Etter hvert har all smuss kommet ut. Stedy now! Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Men bare litt off topic!!! Vet dere hva!? Dyre plagere er det værste som fins!!! Spesielt mot sånne småe uskyldige søte dyr som ikke en gang kan forsvare seg!!! Det er det styggeste jeg har hørt at sånne småjævler tar mold i øret på en stakkar liten pus! Ta kontakt med dyr legen lønner seg kansje, men spørr du meg kunne du kansje politianmeldt det? :S For dyre misshandling liksom for dette er liksom lit sykt.. Lykke til .. Håper pusen din får det bra Og at du får kvalt du småungene Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Kattungen er i beste velgående nå, har renset ut all molden Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Putt mold i ørene på drittungene som gjorde det. Om du finner dem da. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Jord, du vet, det som ligger under gresset på plenen din Lenke til kommentar
Newbie1KENuubie Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jord, du vet, det som ligger under gresset på plenen din Jeg forstår! Så utrolig dårlig gjort. Burde finne ut hvem de er, og få de til å forstå at dette er feil Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 ehhh, er du sikker på det er mold? Og ikke øremidd? Øremidd kan se ut som mold, forskjellen er at denne lever og blir mer Atter engang er jeg treg med å lese tråder her, men fant du ut av dette? Har en katt øremidd så trenger den behandling fra veterinær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå