neadii Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Det første du gjør er å gjespe høyt og tilfeldigvis legge armen rundt skulderen hennes. det funker ikke (((( Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Det første du gjør er å gjespe høyt og tilfeldigvis legge armen rundt skulderen hennes. det funker ikke (((( Det er ingen grunn til å gjespe. Sitter du i en soffa med henne er det bare ta armen rundt henne så hun ender opp i din armhule. Gjør du dette med den største selvfølgelighet og autoritet vil hun føle seg komfortabel der. Da kan du enkelt eskalere, ender hun opp der er det sannsynlig at du kan kline med hun... Lenke til kommentar
toth Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Det første du gjør er å gjespe høyt og tilfeldigvis legge armen rundt skulderen hennes. det funker ikke (((( Gjespetrikset funker helt konge, særlig om man gjør det vanvittig overdrevet og klumsete.. Da ler hun og sier "naaaw!" og setter seg godt til rette.. Lenke til kommentar
probin Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 dra ned boksa å gå hardt på! ikke spar på kruttet! Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hvis dere allerede har holdt hender og sittet på fanget, er dere jo langt på vei. Og du har nok rett, det er du som må ta ansvar! Ikke vent til slutte av filmen eller kvelden, bare gjør det. Len deg mot ansiktet hennes når dere snakker rolig sammen, så ser du om hun snur seg vekk, eller kommer litt nærmere. Hvis hun ikke snur seg vekk, er kysten klar, gi et forsiktig kyss, og hvis det funker fint, legger du hånden din på kinnet/kjeven hennes (forsiktig) og kysser mer, så fikser resten seg av seg selv.. Det at hun har gjort ting før, trenger ikke nødvendigvis være negativt! Lenke til kommentar
spellbound Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg håper noen kan hjelpe meg her. Jeg skal sannsynligvis på kino med en jente jeg liker i løpet av de nærmeste dagene og jeg har lyst til å endelig kysse henne. Har tenkt til å se Batman - The Dark Knight. Nå har det seg slik at når vi er med hverandre oppfører vi oss som venner, men flørter, holder hender, sitter på fanget, osv. Jeg tror kanskje hun har noen skjulte følelser for meg også (hun sa jo ja til å bli med på kino med meg alene), men jeg regner med at det blir jeg som må gå fram på en eller annen måte. Regner med at salen blir nesten tom, siden det er lenge siden filmen kom, men hvis det blir en annen film kan det jo bli flere folk der. Hvordan mener dere at jeg bør gå fram når vi er der inne? Vi er forresten begge 15 år gamle og hun er av den litt ustabile typen som har lett for å rote med folk. Kino og lignende er vel stort sett en dårlig ide. Og gjespetrikset er vel kanskje det mest oppskrytte trikset av dem alle. Kun slått av roser og konfekt. Gå heller en tur i parken med henne slik at dere kan prate med hverandre. Her er det langt flere muligheter for å bruke berøring, f.eks ved erting og lignende. Damer elsker denslags. Lenke til kommentar
Gjest gutt15 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ok, så om jeg gikk i parken med henne... Hvordan skal jeg klare å kysse henne da? Setter stor pris på alle forslagene hittil. Og i så fall har vi jo ikke noe sted vi kan være alene... Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Film hjemme hos henne høres veldig bra ut Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ikke vær nervøs. Hvis dama liker deg så kommer det til å gå glatt å prate, kose og kysse Kanskje litt klisjé, men vær deg selv. Og ha øyekontakt, men ikke så overdrevent mye at hu tror du er sprø. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Ok, så om jeg gikk i parken med henne... Hvordan skal jeg klare å kysse henne da? Setter stor pris på alle forslagene hittil. Og i så fall har vi jo ikke noe sted vi kan være alene... Du kan spørre henne; Hva hadde du gjort om jeg kysset deg nå? Mens du har øyekontakt med henne. Endret 30. september 2008 av Cape Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 kan dette være noe? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Len deg sakte mot henne og hvis hun ikke lener seg mot deg igjen for å kysse må du finne på noe lurt å hviske i øret hennes. Lenke til kommentar
Squinty Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) La det briste eller bære. Når dere er alene (hjemme hos en av dere helst), be henne om å lukke øynene for du skal teste reaksjonen hennes på noe. Pass på at hun faktisk lukker øynene, og så prøver du forsiktig fram. Er du uheldig hiver hun deg på dør med en gang, ellers fortsetter du bare (eskalerer forsiktig) til du oppnår det du ønsker. edit: Jeg har selv tatt med en jente jeg likte på kino et par ganger for lenge siden, men jeg turte aldri å kysse henne. Det blir så teit og flaut å forsøke seg fram på et så offentlig sted synes jeg. Endret 2. oktober 2008 av Squinty Lenke til kommentar
Tevez_91 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Egentlig skjønner jeg ikke hva det er med kino og kysse, det er jo så upraktisk ikke får man sett på filmen og ikke får man kommet i riktig posisjon for å kysse.... Bedre på bussen til og med jo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå