Gjest Gutt15 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg håper noen kan hjelpe meg her. Jeg skal sannsynligvis på kino med en jente jeg liker i løpet av de nærmeste dagene og jeg har lyst til å endelig kysse henne. Har tenkt til å se Batman - The Dark Knight. Nå har det seg slik at når vi er med hverandre oppfører vi oss som venner, men flørter, holder hender, sitter på fanget, osv. Jeg tror kanskje hun har noen skjulte følelser for meg også (hun sa jo ja til å bli med på kino med meg alene), men jeg regner med at det blir jeg som må gå fram på en eller annen måte. Regner med at salen blir nesten tom, siden det er lenge siden filmen kom, men hvis det blir en annen film kan det jo bli flere folk der. Hvordan mener dere at jeg bør gå fram når vi er der inne? Vi er forresten begge 15 år gamle og hun er av den litt ustabile typen som har lett for å rote med folk. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Har begge sett TDK? Hvis ikke så er filmen så spennende at dere ikke kommer til å kysse hverandre, velg en dårligere film. Lenke til kommentar
Gjest Gutt15 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ok, tror hun har sett den før. Men om jeg velger en kjedelig film hvordan går jeg fram? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hold hverandre i hendene, eller ta hånden rundt skulderene hennes, når dere sitter og slapper av på hverandre så snur du deg og ser henne i øynene mens du går rolig inn for kysset. Enten går det flott eller så ser hun deg som en venn og det hele går i vasken... Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Skal jeg være ærlig er det bedre om du får det til hjemme hos en av dere. Da er det lettere å kontrollere omgivelsene, og du slipper tenke på om salen er full eller om filmen blir kjedelig. Du kan velge film og siden omstedighetene ikke er at dere er ute public vil det nok sannsynligvis være lettere å få klint med hun. I soffaen kan dere fint sitte tett og du kan eskalere, eller om du heldig gjør hun det. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Det første du gjør er å gjespe høyt og tilfeldigvis legge armen rundt skulderen hennes. 1 Lenke til kommentar
Morten21 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Det første du gjør er å gjespe høyt og tilfeldigvis legge armen rundt skulderen hennes. hahahaah. Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Har samme problemet, har vært på kino med en jente jeg liker godt et par ganger nå. Har ikke blitt nå, vet ikke om hun ser på meg som en venn eller noe mer. Ingen av oss har liksom tatt det opp noen gang. Vet heller ikke hvordan jeg skal gå fram og fortelle hva jeg føler uten å framstå som en komplett idiot. For det har jeg gjort før, noe som har ført til ødeleggelse av gode forhold Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Et lite tips er å bare ta på hun helt normalt. Ta på armen hennes en gang i blant når dere snakker, hold øyekontakt og bruk henda litt når du snakker. Da føles det ikke så unaturlig. Skjønner? Hvis du gjør det på den måten virker det ikke så skummelt å skulle holde hun i hånda eller andre ting senere. Kanskje hun gir deg noen signaler på at hun liker det også og da er det jo bare å kjøre på videre. Endret 27. september 2008 av Sono Juventino Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Molster: Du trenger ikke fortelle hva du føler for henne heller for å få til noe. Tar du enkelte hint så bør du kunne kline med hun. Du har vært på kino med henne et par ganger altså flere, da vil jeg tro du er falt i vennesonen. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 At dere har vært på kino et par ganger nå uten å få til noe og du plutselig skal kysse henne eller noe blir upassende. Det toget har gått, Molsterhead. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Enig, man drar ikke å ser på TDK for å rote, den filmen fortjener ikke sånt... Se heller på Wall-E eller no sånt oO Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Se heller på Wall-E eller no sånt oO Oh no you didn't! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Se heller på Wall-E eller no sånt oO Oh no you didn't! Bedre enn TDK ihvertfall oO Lenke til kommentar
Gjest Gutt15 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Okey, sett at vi ser en film hjemme hos henne... Jeg er litt for usikker til bare å kysse henne. Jeg vet vi kommer til å holde rundt hverandre, men er ikke sikker på åssen jeg skal klare å kysse henne. Eneste jeg kan komme på er en kort dialog som denne, som bare fungerer ved en mindre spennende film: Meg: "Dette var kjedelig... Skal vi gjøre noe annet?" Hun: "Hva da?" Meg: "Dette..." og så kysser jeg henne. Virker litt dumt synes jeg... Jeg trenger liksom en unnskyldning til å kysse henne... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Du kan jo vente til et romantisk øyeblikk i filmen... og så, tar du ansiktet mot deg, og kliner til... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Okey, sett at vi ser en film hjemme hos henne... Jeg er litt for usikker til bare å kysse henne. Jeg vet vi kommer til å holde rundt hverandre, men er ikke sikker på åssen jeg skal klare å kysse henne. Eneste jeg kan komme på er en kort dialog som denne, som bare fungerer ved en mindre spennende film: Meg: "Dette var kjedelig... Skal vi gjøre noe annet?" Hun: "Hva da?" Meg: "Dette..." og så kysser jeg henne. Virker litt dumt synes jeg... Jeg trenger liksom en unnskyldning til å kysse henne... Trenger du så absolutt ikke . Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Dersom hun kunne tenke seg å kysse deg så er det ikke kritisk akkurat hvordan du gjør det. Bare hopp i det Grei huskeregel: hvis du tenker "er det nå jeg skal kysse henne?" så er svaret: ja, det da du skal kysse henne. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 hva med å bare sette deg tettere og tettere inntil henne? Så vil det mulig skje helt av seg selv Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 synes gjespetrikset virker mest lovende hittil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå