huldal Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Har en eldre modell (4-5 år gammel) Toshiba Satellite laptop og ønsker og justere lysstyrken på skjermen.... Der er en "Fn" knapp, men jeg finner ingen tegn som viser en "sol". Er det noen som vet hvordan jeg endrer lysstyrken på skjermen? Modellen er av typen S1800-504 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Har du prøvd fn + piltastene? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Har lest/sett igjennom manualen og justering av LCD skjermens lysstyrke ser ikke ut til å være støttet på denne modellen. Eneste som står er dette: Skjerm: LCD-Skjermen viser tekst og grafikk med høy kontrast. Den innebygde LCD-skjermen 1024 x 768 pixler eller punkter. Se Vedlegg E, Skjermkontroller og videomodi Når datamaskinen forsynes med strøm fra lysnettet, er lysstyrken på skjermbildet noe sterkere enn når den går på batteristrøm. Redusert lysstyrke sparer batteristrøm. http://support.toshiba-tro.de/tools/Satell.../userman_no.zip Lenke til kommentar
huldal Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 jepp.... ingenting skjer Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Har du prøvd Fn+F7/F6? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Har en eldre modell (4-5 år gammel) Toshiba Satellite laptop og ønsker og justere lysstyrken på skjermen.... Der er en "Fn" knapp, men jeg finner ingen tegn som viser en "sol". Er det noen som vet hvordan jeg endrer lysstyrken på skjermen? Modellen er av typen S1800-504 Du kan jo også endre dette gjennom driverens kontrollpanel, da er det desktop og gamma eller brightness du justerer på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå