swahili Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Klassetur til Berlin og besøk ved olympia stadion. Bildet er litt croppet og justert litt med kontrast. Hva syns dere om bildet? Konstruktiv kritikk ønskes. Endret 27. september 2008 av sndrem Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hei sndrem! Velkommen til forumet Dette liktet jeg veldig godt. Spesielt diagonalen du har komponert her. Fine linjer som gjør det behagelig å se på. Fine duse farger. Eller blåfarge får jeg vel si. Jeg kunne godt tenkt meg å sett flere av midgangene slik at det hadde blitt en gjennomført rytme i bildet. Her ser vi to av dem, men hadde vi fått sett en tredje midgang lenger inn i bildet, hadde det blitt mer fullført. Om du kun ville ha de to midtgangene ville jeg heller plassert de i gyllent snitt slik at det hadde blitt mer harmonisk. Om du skjønner hva jeg mener Nå veit ikke jeg hvordan omgivelsene ser ut; om du kanskje hadde et råstygt gelender rett til venstre for kameraet eller noe sånt. Da hadde det selvsagt blitt vanskelig å gjøre som foreslått over. Men alt i alt et godt bilde med høy standard Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Enig med Milt, et godt bilde. Den nærmeste diagonalen sitter perfekt, men jeg synes den andre ødelegger helheten Lenke til kommentar
swahili Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå