palie Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Poster et bilde av Tromsøbrua fra en annen vinkel. Bildet er tatt 7 minutter etter det forrige jeg posta, så tåka forsvant relativt fort. Burde vel strengt tatt stått litt lenger til høyre da bildet ble tatt for å få det mer symmetrisk. De to nærmeste stolpene blir relativt dominerende, men ville vel fått myndighetene på nakken om jeg hadde fjerna dem for å få tatt bildet ISO 100 f/5 1/800 Brennvidde 40mm Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Hei palie og velkommen til forumet! Veldig kult vanishing point motiv synes jeg Blir sugd inn i bildet, noe som er litt av poenget. For meg blir den dog noe topptung på grunn av den tykke, mørke bjelken helt fremst. Også ser du en sprekk mellom denne bjelken og neste tilsvarende bjelke. Dette lyser roter det litt til i mine øyne. Hvis du hadde dukket litt og fått et klart skille mellom der hadde det kanskje sett bedre ut. Eller kanskje steget opp noen centimeter for å få den skjult bak den fremste bjelken. Dette er bare noen tanker fra meg. Men alt i alt et godt produkt som du kan være fornøyd med Gratulerer Endret 27. september 2008 av Milt Lenke til kommentar
Kvarten Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Kjempefint. Her har du nok funnet et sted hvor du kan leke deg med perspektiver. Dette og det forrige bildet var virkelig bra. Litt lenger frem så det første dominerende brukaret hadde blitt borte, så hadde dette vært en innertier. Endret 27. september 2008 av Kvarten Lenke til kommentar
andersj Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Herlig bilde! Men jeg hadde nok vurdert å kutte det i to. Det er den nederste delen som er spennende, kombinasjonen av perspektivet innover, og kirken ved siden av. Prøv å ta bort toppen, og gjør bildet nesten kvadratisk. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 27. september 2008 Rapporter Del Skrevet 27. september 2008 Må si meg enig med han over her. Forsøk å croppe bort det som er over den tverrgående bjelken. Ellers et kjempestilig bilde Lenke til kommentar
odh Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Herlig bilde! Men jeg hadde nok vurdert å kutte det i to. Det er den nederste delen som er spennende, kombinasjonen av perspektivet innover, og kirken ved siden av. Prøv å ta bort toppen, og gjør bildet nesten kvadratisk. Jeg tenkte det samme! Lenke til kommentar
palie Skrevet 28. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Har croppa bort det over bjelken. Har beholdt litt av hver bjelke for å beholde noe av symmetrien i bildet. Takker forøvrig for mange positive tilbakemeldinger, det inspirerer så absolutt til videre fotografering. Lenke til kommentar
si Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Utrolig fin dybde, liker de duse fargetonene. Området under brua er tåkete og drømmeaktig, samtidig har du så vidt fått med ishavskatedralen, som gir bildet en setting. Synes resultatet ble akkurat passe abstrakt. Siste croppen er best. Godt jobbet! si edit: Vet egentlig ikke om det hadde blitt bedre om det var symmetrisk, tror det ville blitt kjedeligere. Synes forsvinningspunktet er fint plassert her, og den ekstra lyse stripen til høyre gjorde seg. Endret 28. september 2008 av si Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Kan bare istemme det siste innlegget fra "si". Men nå som du har startet som "brolanger" og fått oss hektet, så vil vi ha mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå