Kurt Grusom Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 er der inne, kom nå alle sammen.. btw: timed challenges, ikke freeburn challenges Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 der gikk det ja, digg! tar timed challenges-trophyen en annen dag, jeg hopper tilbake til LBP Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 ble vel strengt tatt et ganske kort game, men men. De som mangla station fikk jo hvertfall den=) Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ja. viste ikke hvilken du manglet Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Mangler vel blue team i roadrage, 10 timed challenges og den mugshot greia. Ellers kommer jo Party Pack i morgen eller fredag. Så da blir det flere muligheter til trophies for de som kjøper den. Ble lovet noe free content også, noen som vet hva? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Når skal vi ta 10 timed challenges gulltrophyen? trenger ikke være så mange, 3-4 st.. Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 berre å slenge meg en inv vist dere ser meg online Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ingen gode forslag til tid men kom med forslag her så skal jeg prøve å følge med=) Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Om jeg ikke husker helt feil, trenger jeg noen challenges også. Tror jeg bare mangler timed challenges, men er ikke helt sikker. Blir gjerne med en dag, skal prøve å følge med litt her. Vannvittig lenge siden jeg har spilt Burnout nå. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hmm, ser eg var for sein til å bli med på samarbeidet. Noen andre som vil prøve på Wildscat? Lenke til kommentar
Martingutten Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Vel, jeg er egentlig med på alt som har med trophies i Bournout, har begynt spillet på nytt nå for å skaffe meg dem, og har ingen av de som har med online å gjøre =) Kan nok ikke spille mer i kveld tho, siden dama har kapra tv'n for å se Top Model Med det er bare å legge meg til vennelisten og invite meg når jeg er på spillet. Btw, kan man bruke mic på Burnout? Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Skal gå ann å bruke mic ja. Har mutea det selv fordi folk sier så jævlig mye piss. Lenke til kommentar
Grotlo_94 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Eg vil bli med på baseball stadiumen og. Eg vet om ein anna som gjerne vil bli med, hans brukernavn er megrune, og mitt er Grotlo_89, bare å adde oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå