psyches Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Ser på moped for tiden. Kompiser forteller meg å kjøpe kjente brukte merker. Tenkte mer på noe billig og nytt. Så på denne: TMS Motard 50cc. http://www.finn.no/finn/mc/object?finnkode...amp;WT.svl=Link Noen formeninger? Endret 27. september 2008 av Hansen Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 noe sier meg at den sykkelen der er en billig kina vare... med andre ord, ikke kjøp. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Den er grei med tanke på at den er billig og det er sikkert ikke mye feil med den. Det største problemet er nok å selge den igjen.. Jeg ville ha valgt et mer kjent merke som Derbi, Aprilia, Rieju osv. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Er kopi av Am6 motor i den, går greit nok uplombert. Men plombert går den som en bøtte møkk. Er en som har en Keeway X-ray, nøyaktig samme sykkel med litt forskjell på dekslene, den er det noe tull med. Og han har ikke hatt den så veldig lenge. Men han kjørte svin, pluss at jeg tror ikke den var dysa opp skikkelig eller noe sånn. For den gikk bra en stund, så pluteslig var den helt sløv igjen. TMS er ikke så ekstremt dårlige så alle skal ha det til, men ville også holdt meg til mer kjente merker, mest pga lettere å få tak i deler. Lenke til kommentar
cyber1337 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 den ser jævlig stygg ut spør du meg:p, men det er stor tankt på dem da;) åsså går alle trimsylindere til am6 rett på. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Det er noe med beskrivelsen som sier meg at du ihvertfall ikke bør handle fra den sjappa. "Manuellt gir gir maksimum kontroll" Made my day! Nie, kjøp heller en pent brukt Yamaha DT eller noe sånt. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Kjøp en brukt en. Derbi Senda eller en med AM6. Lenke til kommentar
psyches Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Okey. Takker for svar. Tror jeg går for noe av det kjente. Alltid tvilt på disse riskokerene egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå